nog actieve WHF (8th / 9th) spelers?

Hoi, ik ben... en alle toernooien, evenementen en persoonlijke afspraken kunnen hier geplaatst worden.

nog actieve WHF (8th / 9th) spelers?

Berichtdoor Bossa » 08 jun 2020, 12:48

Hallo Sweet Lake Sentinels,

In mijn zoektocht naar actieve Warhammer spelers strandde ik op jullie forum. Ik heb met een klein groepje vrienden de hobby onlangs weer opgepakt (na eerder met de invoering van AOS te zijn afgehaakt) en hoop via deze weg wat meer Warhammer activiteit in omgeving Rotterdam eo te vinden. Momenteel spelen we nog steeds 8th maar we staan ook zeker open voor 9th. Wordt dit bij jullie gespeeld?

Zo ja dan zou het mij leuk lijken om eens een keer een veldslag in te plannen. Lijkt dit je wat? Laat dan gerust even een berichtje achter.

Gr. Jeffrey

Square bases ftw
Vampire Counts
Ogre Kingdoms
Wood Elves (under construction)
Bossa
Private
Private

Re: nog actieve WHF (8th / 9th) spelers?

Berichtdoor rcp77 » 08 jun 2020, 23:13

Hey Jeffrey, welkom op SLS! Ik speel zelf al heel lang geen WHFB meer, maar er zijn er hier nog wel een aantal die dat spelen, volgens mij.
Veel plezier in ieder geval!
'Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.'
- Ostian Delafour, Man of Stone
rcp77
General
General

Medals: 15
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Goud (1) Organiser Apprentice (1) SLS Lid Supreme (1)
Senior Recruiter (1) Blog Meister (1) Tournament Apprentice (1)
Transporter (1) RCP77 Ezelslintje (1) The Forgotten Colony Ribbon (1)
Rise of the Beast Silver (1) Deception from Within Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Berichtdoor Daniel » 11 jun 2020, 09:44

Hola

Ik speel zelf zo nu en dan Warhammer Armies Project. Heerlijke variant en zeker een Google bezoekje waard :)
Fluffwise, they are psychic, ninja, space-elf Dancer Clown Historians of the 40k universe
Daniel
General
General

Medals: 14
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Goud (1) SLS Lid Supreme (1) Master Recruiter (1)
Medal of Honor 3 Ster (1) Blog Meister Veteraan (1) Tournament Lord (1)
Transporter (1) Intelligence Veteran (1) The Renegade Crown Ribbon (1)
Rise of the Beast Ribbon (1) Deception from Within Ribbon (1)

Berichtdoor NutTownTau » 12 jun 2020, 09:46

Hoi Jeffrey,

Welkom op het forum, er zijn hier nog wel wat mensen met AoS/Fantasy legers te vinden. Het forum zelf is alleen wat rustig de laatste tijd, dus het kan even duren voordat ze de post zien.
"I know that you believe that you understood what you think I said, but i am not sure you realize that what you heard is not what I meant."
NutTownTau
General
General

Medals: 12
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (2) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Zilver (1) SLS Lid Supreme (1) Medal of Honor 2 Ster (1)
Strategic Debriefing Medal (1) Tournament Apprentice (1) The Forgotten Colony Bronze (1)
Rise of the Beast Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Berichtdoor JasperA » 18 jun 2020, 15:42

Hoi Jeffrey,

welkom op het forum! Ik was een actieve WFB speler (vampires). Maar al bijna een jaar niet meer gespeeld door verschillende omstandigheden. Als ik ooit weer tijd vind om te spelen dan speel ik met alle liefde weer WFB!

Groeten,
Jasper
JasperA
General
General

Medals: 6
SLS Lid Supreme (1) Tournament Apprentice (1) Transporter (1)

Berichtdoor TLRonin » 23 jun 2020, 11:45

Hey Jeffrey,

Welkom inderdaad!

Zelf geen WHF speler. Hopelijk vind je hier wat spelers die daar interesse in hebben.

Om de 2 weken dinsdagavond zien sommige van ons elkaar in Zoetermeer op onze club locatie (nu met Corona uiteraard op een heel laag pitje). Maar mocht je een keer verlegen zitten om een locatie ben je van harte welkom.

Gr.,
Danny
TLRonin
General
General

Medals: 11
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Deelname Zilver (1)
SLS Lid Supreme (1) Veteran Recruiter (1) Medal of Honor (1)
Strategic Debriefing Medal (1) Transporter (2) The Forgotten Colony Silver (1)
Rise of the Beast Ribbon (1)

Keer terug naar Stel jezelf voor of zoek een tegenstander! Toernooien en afspreken!