Campaign Rules

Re: Campaign Rules

Berichtdoor DeathKorps » 17 apr 2019, 09:19

Klinkt goed om alleen fractie only kaarten te gebruiken en later te evalueren.
Echter GSC die Orlock only kaarten gebruiken vind ik wel een beetje dubieus.
DeathKorps
Lieutenant General
Lieutenant General

Medals: 4
Gouden Schilder Medaille (2) Zilveren Schilder Medaille (1) Clash of the Gangbangers (1)

Berichtdoor DeathKorps » 17 apr 2019, 09:21

NutTownTau schreef:30 april lijkt mij een mooie datum, maar sta open voor suggesties :)

30 april beginnen en voor die tijd alle deelnemende gangs op Yaktribe zetten?
DeathKorps
Lieutenant General
Lieutenant General

Gouden Schilder Medaille (2) Zilveren Schilder Medaille (1) Clash of the Gangbangers (1)

Berichtdoor timbosix » 17 apr 2019, 11:14

DeathKorps schreef: *snip*
Echter GSC die Orlock only kaarten gebruiken vind ik wel een beetje dubieus.

Denk achteraf niet dat het over die orlock kaarten gaat ja, ze tellen voor de campaign als orlock, op yaktribe zie ik ook nog niet veel over gsc gang cards :/
Eventjes na werk goed research doen :p
"Lead us from death to victory, from falsehood to truth.
Lead us from despair to hope, from faith to slaughter.
Lead us to His strength and an eternity of war.
Let His wrath fill our hearts.
Death, war, and blood;
in vengeance serve the Emperor and the name of Dorn!"
timbosix
General
General

Berichtdoor DeathKorps » 17 apr 2019, 11:50

Oh als ze als orlock tellen is er misschien wat voor te zeggen.
DeathKorps
Lieutenant General
Lieutenant General

Berichtdoor NutTownTau » 18 apr 2019, 16:51

DeathKorps schreef:30 april beginnen en voor die tijd alle deelnemende gangs op Yaktribe zetten?

lijkt mij prima, als iedereen een linkje naar zijn gang naar mij pm't of in het deelnemers topic zet dan verwerk ik ze in de lijst.
"I know that you believe that you understood what you think I said, but i am not sure you realize that what you heard is not what I meant."
NutTownTau
General
General

Medals: 12
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (2) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Zilver (1) SLS Lid Supreme (1) Medal of Honor 2 Ster (1)
Strategic Debriefing Medal (1) Tournament Apprentice (1) The Forgotten Colony Bronze (1)
Rise of the Beast Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Berichtdoor DeathKorps » 01 mei 2019, 22:38

Krijg je nog +1 rep van je settlement of is dat al de 1 rep waarmee je begint?
DeathKorps
Lieutenant General
Lieutenant General

Berichtdoor NutTownTau » 02 mei 2019, 18:00

Volgens mij beide maar ik zal het vanavond dubbelchecken.
"I know that you believe that you understood what you think I said, but i am not sure you realize that what you heard is not what I meant."
NutTownTau
General
General

Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (2) Bronzen Schilder Medaille (1)
Strategic Debriefing Medal (1) Tournament Apprentice (1) The Forgotten Colony Bronze (1)

Berichtdoor NutTownTau » 03 mei 2019, 10:40

Beide: een gang begint met 1 reputation die ze nooit kwijt kunnen raken, daarnaast hebben ze in een Dominion campaign standaard een settlement (die ze ook niet kwijt kunnen raken) en een settlement geeft de gang ook 1 reputation zolang ze hem in bezit hebben.

Dus je hebt effectief altijd 2 reputation
NutTownTau
General
General

Berichtdoor rcp77 » 03 mei 2019, 23:28

Mag ik voorstellen om de occupation phase verder te verlengen? Volgens de rulebook regels (pag 90) mag mag je iemand challengen om een stuk terrein en is het de bedoeling dat die challenge z.s.m. gestand wordt gedaan; doe je dat niet, dan krijgt de challenger sowieso het territory. En dat er dus in de originele periode van 3 weken een shitload aan challenges en battles wordt gespeeld om z.s.m. alle beschikbare terrein te verdelen.

Wij hebben ervoor gekozen om het relaxter te doen, niet te challengen om terrein, maar om een battle af te spreken en dan te kijken om welk beschikbaar stuk terrein het gaat, etc.. Daarmee gaat het never nooit niet lukken om binnen 6 weken ook maar een groot deel van 21 territories te verdelen. Sterker nog, met het verwachte tempo van 3 battles per game avond, dan worden er max 9 territories verdeeld in 6,1 weken....

Daarom voorstel om ofwel de originele regels aan te houden en tempo af te dwingen door bijvoorbeeld af te spreken dat een challenge binnen 3 (?) dagen gespeeld moet worden, dan wel dat je X challenges tegelijk mag doen met een langere termijn (zoals ooit in de oude 40k campaign), ofwel om de huidige werkwijze te hanteren, maar de termijn een stuk te verlengen, omdat ik vermoed dat de meesten niet verder komen dan 1 battle per 2 weken.
Verlengen van de termijn heeft overigens mijn voorkeur; bijvoorbeeld limiet van 2 battles per 2 weken afspreken (om scheefgroei te voorkomen) en dan doorgaan totdat minimaal 18 (?) territories zijn verdeeld of er 3 maanden verstreken zijn ofzo...

Wat vinden jullie?
'Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.'
- Ostian Delafour, Man of Stone
rcp77
General
General

Medals: 15
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Goud (1) Organiser Apprentice (1) SLS Lid Supreme (1)
Senior Recruiter (1) Blog Meister (1) Tournament Apprentice (1)
Transporter (1) RCP77 Ezelslintje (1) The Forgotten Colony Ribbon (1)
Rise of the Beast Silver (1) Deception from Within Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Berichtdoor DeathKorps » 04 mei 2019, 10:40

Volgens mij was dat al de bedoeling; de occupation fase verlengen tot alle territory weg is.
En ik zou zeggen dat je maar 1 territory per twee weken kan claimen voor de balans.
DeathKorps
Lieutenant General
Lieutenant General

VorigeVolgende

Keer terug naar [SLS Necromunda Campaigne] Bulkhead Bonanza!