Het is mij nog niet helemaal duidelijk wanneer het uitkomt, maar met het 'Vigilus Defiant' boek heeft GW wel mijn interesse voor een nieuwe campaign geprikkeld.
Aangezien we het allemaal een stukje drukker lijken te hebben is een campaign zoals we in het verleden georganizeerd hebben (Lost Colony, Rise of the Beast) naar mijn idee geen haalbaar streven. Dus ik wil graag na gaan denken over een nieuwe campagne, en hoe we hier met zo veel mogelijk leden lol van kunnen hebben. Daarvoor moeten we denk ik een tussenweg vinden tussen een gesloten campaign (Hour of the Wolf) die destijds gespeeld is tussen 4 leden, en een grote complexe campaign die we met het hele forum spelen. Misschien zelfs een combinatie van killteam en 40k, zodat de mensen die minder tijd (of poppen) hebben ook mee kunnen doen.
Voordat ik hier (te veel) tijd in ga stoppen, zou ik het fijn vinden als ik weet hoeveel mensen er interesse hebben om mee te doen, met welk leger ze zouden willen spelen, en hoe vaak ze denken te kunnen spelen. Als iedereen die interesse hier onder zou kunnen reageren in het format van mijn post hieronder; dan ga ik kijken of ik een opzetje voor een campaign kan maken.