Re: [Blog] The Harbingers of Fear - Night Lords 61st company - pg [10] Chaos Lord in Cataphractii Terminator Armour

Toon je mooiste modellen of juist de slechtste om je skills te verbeteren. Laat jezelf zien!

Re: Re: [Blog] The Harbingers of Fear - Night Lords 61st company - pg [9] The Raven and the Trophy Collector

Berichtdoor JasperA » 07 mei 2018, 13:01

Leuk verhaal, arme Eduardo!
JasperA
General
General

Medals: 6
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Bronzen Schilder Medaille (1)
SLS Lid Supreme (1) Tournament Apprentice (1) Transporter (1)

Re: [Blog] The Harbingers of Fear - Night Lords 61st company - pg [10] Chaos Lord in Cataphractii Terminator Armour

Berichtdoor MonkeyMarkiak » 05 nov 2018, 13:02

Ik heb m'n schilderwerk een beetje verwaarloosd de laatste tijd, maar onlangs toch weer de penseel opgepakt en wil het nu regelmatig blijven doen.
Die modellen zijn nog niet af, maar wil wel graag iets laten zien. Het volgende model had ik eigenlijk model voor de schilderswedstrijd geschilderd, maar ik heb op dit moment geen andere updates :oops:
Hierbij dus de m'n Terminator Captain! Het combideel van zijn wapen is gemagnetiseerd. Het was een gedoe om dat goed te krijgen en het sluit nog steeds niet perfect aan, dus de volgende keer ga ik gewoon het hele wapen magnetiseren en dan moet ik maar meerdere wapens maken ;)

Afbeelding
Afbeelding

Kudos voor wie kan zien op welke film-slechterik het gezicht gebaseerd is :p

Afbeelding
Let's keep the forum alive and start hobby blogs!
(with regular picture updates)

Night Lords 61st Company
http://www.sweetlakesentinels.nl/forum/ ... =11&t=1648

House Drachen
http://www.sweetlakesentinels.nl/forum/ ... =47&t=2287
MonkeyMarkiak
Captain
Captain

Medals: 1
Zilveren Schilder Medaille (1)

Re: Re: [Blog] The Harbingers of Fear - Night Lords 61st company - pg [10] Chaos Lord in Cataphractii Terminator Armour

Berichtdoor NutTownTau » 05 nov 2018, 13:06

Ziet er goed uit, mischien dat de inzendingen voor de wedstrijd binnenkort gepost worden.. :?
"I know that you believe that you understood what you think I said, but i am not sure you realize that what you heard is not what I meant."
NutTownTau
General
General

Medals: 12
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (2) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Zilver (1) SLS Lid Supreme (1) Medal of Honor 2 Ster (1)
Strategic Debriefing Medal (1) Tournament Apprentice (1) The Forgotten Colony Bronze (1)
Rise of the Beast Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Re: Re: [Blog] The Harbingers of Fear - Night Lords 61st company - pg [10] Chaos Lord in Cataphractii Terminator Armour

Berichtdoor JasperA » 05 nov 2018, 14:01

NutTownTau schreef:Ziet er goed uit, mischien dat de inzendingen voor de wedstrijd binnenkort gepost worden.. :?

Welke wedstrijd? :D
JasperA
General
General

Medals: 6
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Bronzen Schilder Medaille (1)
SLS Lid Supreme (1) Tournament Apprentice (1) Transporter (1)

Vorige

Keer terug naar Painting, gallery & modelling