Skin Walkers

Skin Walkers

Berichtdoor Grinning Goblin » 03 apr 2019, 13:41

Toen de Adeptus Mechanicus ging experimenteren met Genestealer genome in hive Secundus (wat compleet misging en de destructie van hive Secundus tot gevolg had (I wonder why…)) was het plan om een super soldaat voor de Astra Militarum te maken. Of dat dachten ze…

Eigenlijk waren de Skin Walkers geïnfiltreerd in de Mechanicus. Under cover agenten hebben het genome succesvol geïmplanteerd op een proefpersoon. Die proefpersoon hebben ze vervolgens losgelaten. Één proefpersoon had de Genestealer cult op hive secundus tot gevolg. De Skin Walkers observeerde dit nauwlettend.

De machtsverhouding was verstoord. Dit alles was een complot van de Skin Walkers om meer macht, doormiddel van meer autorisatie en machtigingen, van Lord Helmawr te krijgen. Voor de bestrijding van de overgebleven Genestealer cult (na de destructie van hive Secundus) waren wapens nodig. Heel toevallig konden de Skin Walkers die leveren. Ze waren lang daarvoor al gestart met de productie van extra wapens.

De Skin Walkers waren zo onder de indruk van het Genestealer Genome dat ze dit ook bij zichzelf gingen inplanteren. Nu, generaties later, komt dit steeds meer tot uiting. Ten eerste zijn alle Skin Walkers kaal, ook de vrouwen. Sommige hebben een kam over hun hoofd lopen of hun armen en benen vertonen tekenen van het Genestealer Genome.

De Skin Walkers houden de drang om te vechten voor de Tyranids in bedwang door middel van implantaten, die nog voor de geboorte aangebracht worden. Dit resulteert in een nogal vreemd uiterlijk van de Skin Walkers; half Neophyte, half cyborg. Sommige Skin Walkers verbergen hun Genestealer achtige uiterlijk, doormiddel van een masker van implantaten. Anderen gebruiken hun uiterlijk om angst en verwarring te zaaien.
Grinning Goblin
Sergeant Major
Sergeant Major

Re: Skin Walkers

Berichtdoor rcp77 » 03 apr 2019, 13:45

Tof!
'Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.'
- Ostian Delafour, Man of Stone
rcp77
General
General

Medals: 15
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Goud (1) Organiser Apprentice (1) SLS Lid Supreme (1)
Senior Recruiter (1) Blog Meister (1) Tournament Apprentice (1)
Transporter (1) RCP77 Ezelslintje (1) The Forgotten Colony Ribbon (1)
Rise of the Beast Silver (1) Deception from Within Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Berichtdoor timbosix » 11 apr 2019, 11:50

cool stuff! :D
backstory voor je delaque right?
"Lead us from death to victory, from falsehood to truth.
Lead us from despair to hope, from faith to slaughter.
Lead us to His strength and an eternity of war.
Let His wrath fill our hearts.
Death, war, and blood;
in vengeance serve the Emperor and the name of Dorn!"
timbosix
General
General

Berichtdoor NutTownTau » 11 apr 2019, 14:15

Ik dacht dat ik hier laatst al op gereageerd had, maar dat js kennelijk niet goed gegaan.

In ieder geval een goed verhaal: zijn je delaque ook geconvert? Ik heb ze nog niet echt goed bekeken.
"I know that you believe that you understood what you think I said, but i am not sure you realize that what you heard is not what I meant."
NutTownTau
General
General

Medals: 12
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (2) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Zilver (1) SLS Lid Supreme (1) Medal of Honor 2 Ster (1)
Strategic Debriefing Medal (1) Tournament Apprentice (1) The Forgotten Colony Bronze (1)
Rise of the Beast Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Berichtdoor DeathKorps » 11 apr 2019, 17:28

Lache, volop mogelijkheden voor conversies 8-)
DeathKorps
Lieutenant General
Lieutenant General

Medals: 4
Gouden Schilder Medaille (2) Zilveren Schilder Medaille (1) Clash of the Gangbangers (1)

Berichtdoor Grinning Goblin » 11 apr 2019, 18:42

Sommige zijn geconverd, met wapens en hoofdjes van genestealer Cult en admech ;) Ik las over hive secundus en dacht dat het cool zou zijn om daar op in te spelen.
Grinning Goblin
Sergeant Major
Sergeant Major

Berichtdoor Grinning Goblin » 11 apr 2019, 18:43

timbosix schreef:cool stuff! :D
backstory voor je delaque right?

Jup! :D
Grinning Goblin
Sergeant Major
Sergeant Major

Berichtdoor Grinning Goblin » 10 sep 2019, 14:28

Ik ga stoppen met de campaign. Dit omdat ik weinig tijd heb om te gamen en dan liever spellen speel die simpeler zijn en die ik leuker vind. Constant denk ik van ik moet weer eens een potje spelen! Maar gelijk daarna denk ik aan alles wat ik uit moet zoeken en dan schuif ik het weer weg omdat ik geen zin heb in de rules bloat, uitzoeken wat er allemaal moet/kan en de discussies over de regels die vaak op meerdere manieren geïnterpreteerd kunnen worden.

Voor een potje Warcry of AoS ben ik altijd in! Laat maar weten dan ga ik een plekje in m'n agenda zoeken!
Grinning Goblin
Sergeant Major
Sergeant Major

Berichtdoor NutTownTau » 10 sep 2019, 16:02

Jammer; maar te begrijpen. Ik heb zelf geen AoS op het moment, maar mischien dat er iets van warcry komt.
"I know that you believe that you understood what you think I said, but i am not sure you realize that what you heard is not what I meant."
NutTownTau
General
General

Medals: 12
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (2) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Zilver (1) SLS Lid Supreme (1) Medal of Honor 2 Ster (1)
Strategic Debriefing Medal (1) Tournament Apprentice (1) The Forgotten Colony Bronze (1)
Rise of the Beast Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Berichtdoor rcp77 » 11 sep 2019, 17:26

Jammer! Ik had graag een potje tegen je gespeeld. Maar natuurlijk moet je daar wel zin in hebben, dus ik begrijp je keuze. Wie weet nog eens een keer een potje Blackstone Fortress?
'Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.'
- Ostian Delafour, Man of Stone
rcp77
General
General

Medals: 15
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Goud (1) Organiser Apprentice (1) SLS Lid Supreme (1)
Senior Recruiter (1) Blog Meister (1) Tournament Apprentice (1)
Transporter (1) RCP77 Ezelslintje (1) The Forgotten Colony Ribbon (1)
Rise of the Beast Silver (1) Deception from Within Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Keer terug naar [SLS Necromunda Campaigne] Bulkhead Bonanza!