Vragen m.b.t. regels

Wapens wisselen of naar de 'stash' verplaatsen.

Wapens mogen ongelimiteerd gewisseld worden.
1
20%
Wapens mogen gewisseld worden zolang de fighter niet "in recovery" is.
3
60%
Wapens mogen alleen vervangen worden door andere wapens uit de stash.
0
Geen stemmen
Wapens mogen alleen vervangen door nieuw gekochte wapens.
0
Geen stemmen
Wapens mogen niet vervangen of gewisseld worden.
1
20%

Totaal aantal stemmen : 5

Re: Vragen m.b.t. regels

Berichtdoor rcp77 » 17 mei 2019, 18:00

Na net nog even erover te hebben nagedacht, heb ik nog één nabrander en dan houd ik er echt over op (dat beloof ik ;) ): wat als we afspreken dat Juves wel hun start gear kunnen stashen als ze na hun eerste Advancement nieuwe weapons kopen? Dan blijf ik (en ik denk dat dat ook voor anderen geldt) tenminste voor de langere termijn niet zitten met twee nutteloze Juves, terwijl dat juist (volgens het rulebook) de sterspelers zijn van het spel...
#enklaar

Edit: negeer bovenstaande maar... ik kom er net achter dat Juves na hun eerste advancement wel dúúrdere maar niet ándere equipment mogen krijgen (tenzij ze champions worden...). Ze blijven beperkt tot combat weapons en pistols.
'Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.'
- Ostian Delafour, Man of Stone
rcp77
General
General

Medals: 15
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Goud (1) Organiser Apprentice (1) SLS Lid Supreme (1)
Senior Recruiter (1) Blog Meister (1) Tournament Apprentice (1)
Transporter (1) RCP77 Ezelslintje (1) The Forgotten Colony Ribbon (1)
Rise of the Beast Silver (1) Deception from Within Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Berichtdoor tarasteunissen » 19 mei 2019, 08:39

Ik ben het er mee eens dat het min-maxing in de hand kan werken. Laten we het er in de downtime nog eens over hebben.

Voor mij zit het probleem vooral in de juves. Die hebben het potentieel zich te ontwikkelen tot champions, maar kunnen alleen beginnen met crappy wapens. Dat zorgt er dan weer voor dat ze geen kills maken en geen xp krijgen, waardoor ze geen champion worden of zelfs meerdere serious injuries op gaan lopen.

Als ze eenmaal champion zijn, dan is het geen probleem meer inderdaad. Maar bij de start koop ik dus maximaaal een autopistol en fighting knife. Als ik iemand effectief uit zou willen rusten met close combat weapons dan zou het wel iets anders zijn voor beide wapens, maar dat kan dus niet.
Om te accomoderen voor twee goede close combat wapens moet ik terug naar één wapen wat hem nog minder effectief zal maken.
tarasteunissen
Staff Sergeant
Staff Sergeant

Berichtdoor DeathKorps » 22 mei 2019, 21:42

Ze horen ook niks te kunnen. Daarom krijg je ze ook gratis bij een pakje boter... en af en toe uit een settlement.
DeathKorps
Lieutenant General
Lieutenant General

Medals: 4
Gouden Schilder Medaille (2) Zilveren Schilder Medaille (1) Clash of the Gangbangers (1)

Tech Bazaar: house list weapons common?

Berichtdoor tarasteunissen » 11 jul 2019, 13:05

Volgen jullie deze logica:

1. Als iets op mijn house list staat, dan is het common voor mij.
2. Als ik een slechte rol (lager dan 7) doe voor de ‘haggle’ actie vanuit mijn Tech Bazaar, dan mag ik één common item voor de helft kopen.
===OFF TOPIC===
3. ???
4. Profit ;)
===OFF TOPIC===
3. Ik ga dus nu een heavy stubber of bolter kopen voor de helft, want op mijn house list en dus common.

Is dat oké?
tarasteunissen
Staff Sergeant
Staff Sergeant

Berichtdoor rcp77 » 11 jul 2019, 15:17

Klinkt heel mooi, maar ik denk het helaas niet.... Er staat namelijk nergens dat gear op je House Equipment List een "Common Item" is, alleen dat het "Commonly-used" is en "increased availability" heeft...
'Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.'
- Ostian Delafour, Man of Stone
rcp77
General
General

Medals: 15
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Goud (1) Organiser Apprentice (1) SLS Lid Supreme (1)
Senior Recruiter (1) Blog Meister (1) Tournament Apprentice (1)
Transporter (1) RCP77 Ezelslintje (1) The Forgotten Colony Ribbon (1)
Rise of the Beast Silver (1) Deception from Within Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Berichtdoor NutTownTau » 12 jul 2019, 14:06

Ik zou zeggen common items uit de market, hoe staat de regel bij de tech bazaar omschreven?
"I know that you believe that you understood what you think I said, but i am not sure you realize that what you heard is not what I meant."
NutTownTau
General
General

Medals: 12
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (2) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Zilver (1) SLS Lid Supreme (1) Medal of Honor 2 Ster (1)
Strategic Debriefing Medal (1) Tournament Apprentice (1) The Forgotten Colony Bronze (1)
Rise of the Beast Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Vorige

Keer terug naar [SLS Necromunda Campaigne] Bulkhead Bonanza!