Campaign Rules

Re: Campaign Rules

Berichtdoor NutTownTau » 24 maart 2019, 21:49

JasperA schreef:Ik zie dat ik op N17 zit, iemand een goede tip om op N18 te geraken?

oops ik bedoelde n17, maar die is up to date met het huidige boek.
"I know that you believe that you understood what you think I said, but i am not sure you realize that what you heard is not what I meant."
NutTownTau
General
General

Medals: 12
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (2) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Zilver (1) SLS Lid Supreme (1) Medal of Honor 2 Ster (1)
Strategic Debriefing Medal (1) Tournament Apprentice (1) The Forgotten Colony Bronze (1)
Rise of the Beast Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Berichtdoor rcp77 » 25 maart 2019, 10:45

Ik moet nog aan de regels beginnen, maar dit klinkt mij allemaal erg goed!
'Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.'
- Ostian Delafour, Man of Stone
rcp77
General
General

Medals: 15
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Goud (1) Organiser Apprentice (1) SLS Lid Supreme (1)
Senior Recruiter (1) Blog Meister (1) Tournament Apprentice (1)
Transporter (1) RCP77 Ezelslintje (1) The Forgotten Colony Ribbon (1)
Rise of the Beast Silver (1) Deception from Within Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Berichtdoor DeathKorps » 12 apr 2019, 09:35

Ik heb nu een pakje van die Delaque kaartjes gekocht. Gebruik ik deze an sich of moet ik deze mixen met de kaarten uit de begindoos?
DeathKorps
Lieutenant General
Lieutenant General

Medals: 4
Gouden Schilder Medaille (2) Zilveren Schilder Medaille (1) Clash of the Gangbangers (1)

Berichtdoor NutTownTau » 12 apr 2019, 10:06

Die kaartjes zijn, naar mijn idee, een beetje een vaag verhaal: ik geloof dat je mag kiezen ze te mixen. Maar het hoeft niet.
Daarnaast begreep ik dat er in elk setje (delaque, goliath, etc) ook kaartjes zitten die door elke gang te gebruiken zijn.
"I know that you believe that you understood what you think I said, but i am not sure you realize that what you heard is not what I meant."
NutTownTau
General
General

Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (2) Bronzen Schilder Medaille (1)
Strategic Debriefing Medal (1) Tournament Apprentice (1) The Forgotten Colony Bronze (1)

Berichtdoor DeathKorps » 12 apr 2019, 10:16

Dan ligt het toch niet aan mij.
Klinkt een beetje als GW geldklopperij die disbalans brengt.
DeathKorps
Lieutenant General
Lieutenant General

Gouden Schilder Medaille (2) Zilveren Schilder Medaille (1) Clash of the Gangbangers (1)

Berichtdoor NutTownTau » 12 apr 2019, 10:45

Dat wad mijm idee ook inderdaad; iemand die €100 uitgeeft om alle kaartjes en expansions te kopen heeft een behoorlijk voordeel over iemand die alleen de kaartjes van zijn gang heeft. Ik vind het sowieso belachelijk dat ze nergens in het boek staan; voor objectives en strategems jn 40k gebruik ik die kaartjes best vaak... maar dat is meer omdat het handiger is dan steeds door het boek te bladeren. Hier moet je een pakje kaartjes kopen om dat deel van het spel te spelen. Er drijven natuurlijk wel wat bestandjes rond online.. maar dat is ook niet ideaal.
NutTownTau
General
General

Berichtdoor Grinning Goblin » 12 apr 2019, 10:55

Dus gebruiken we de kaarten dan überhaupt? Ikzelf heb de kaarten van Delaque gekocht, maar begrijp het helemaal als mensen hier geen zin in hebben. En sommige gang kaarten sets zijn volgens mij zelfs oop.

Super stom ja, dat ze helemaal nergens voorkomen in het regelboek. Alleen bij de scenario's staat er of je ze mag gebruiken.
Grinning Goblin
Master Sergeant
Master Sergeant

Berichtdoor DeathKorps » 12 apr 2019, 11:10

Ik vind dat de Delaque kaarten wel veel toevoegen aan het spel: extra mogelijkheden om met stealth te spelen. Dit geeft Delaque een onderscheidend karakter, anders wordt het allemaal wel erg eenheidsworst.

Om de verkopen te boosten zal elk dek wel 1 super goede kaart bevatten. We kunnen voorstellen dat je deks niet mag samenvoegen.
DeathKorps
Lieutenant General
Lieutenant General

Berichtdoor timbosix » 12 apr 2019, 11:15

Ik heb zelfs geen idee hoe ik aan die kaarten moet komen, GSC heeft volgens mij geen eigen kaarten en ik ga die underhive boxset niet halen :p

Misschien dat ze orlock kaarten gebruiken idk.
"Lead us from death to victory, from falsehood to truth.
Lead us from despair to hope, from faith to slaughter.
Lead us to His strength and an eternity of war.
Let His wrath fill our hearts.
Death, war, and blood;
in vengeance serve the Emperor and the name of Dorn!"
timbosix
General
General

Berichtdoor NutTownTau » 13 apr 2019, 12:02

in het Goliath deck zitten 20 tactic-cards, waarvan 8 exclusief voor goliath gangs en 12 die door elke gang te gebruiken zijn.

https://yaktribe.games/community/vault/ ... -incl.935/ hier staan ze als het goed is allemaal in; ook de oop setjes. Er zal vast wel ergens een lijstje zijn met welke gang tactics in welk deck zitten.. en wat de genestealers er mee aan moeten.

Mischien moeten we gewoon aanhouden dat je alleen met het deck van je factie speelt. Tijdens de tussenfase kunnen we dan kijken hoe dat is bevallen en of sommige misschien veel beter zijn dan andere. Dan kunnen we altijd nog kijken of we een manier kunnen bedenken om andere kaartjes toe te voegen.
NutTownTau
General
General

VorigeVolgende

Keer terug naar [SLS Necromunda Campaigne] Bulkhead Bonanza!