Questions, questions, questions!

Re: Questions, questions, questions!

Berichtdoor Grinning Goblin » 20 maart 2018, 10:44

Er is volgens mij verdeeldheid over welke regels we gaan gebruiken. Als we op een duur overstappen van NCE naar de 2017 editie, omdat er steeds meer van de 2017 editie uitkomt, is het dan niet beter om gelijk 2017 te gaan spelen?

Ik vind dat er voor beide spelsystemen iets te zeggen valt. NCE is balanced, maar 2017 heeft aternating model turns, wat ik ook erg gaaf vind. Volgens mij speelt 2017 ook sneller.

Met betrekking tot de miniaturen is het niet handig om op den duur te switchen. Ik ben een gang in elkaar aan het zetten, maar ik weet niet goed hoe ik dat moet doen, aangezien de twee edities punten verschillen hebben.

Daarom dacht ik, is het mogelijk om een poll te maken zodat iedereen kan stemmen? Dan kunnen we met de tijd, misschien met een volgende campaign, eventueel overstappen als het niet bevalt.
Grinning Goblin
Gunnery Sergeant
Gunnery Sergeant

Berichtdoor TLRonin » 20 maart 2018, 10:47

Ja, volgens mij mag je zelf een topic starten met een poll. Dus ik zou zeggen, go for it.
TLRonin
General
General

Medals: 11
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Deelname Zilver (1)
SLS Lid Supreme (1) Veteran Recruiter (1) Medal of Honor (1)
Strategic Debriefing Medal (1) Transporter (2) The Forgotten Colony Silver (1)
Rise of the Beast Ribbon (1)

Berichtdoor Grinning Goblin » 04 jun 2018, 13:47

Om het forum levendiger te maken, vraag ik het hier; wie wil de volgende game avond 12 juni een potje Necromunda, 1000 creds, tegen mij spelen? Op de zone mortalis. Dit om het spel te leren.
Grinning Goblin
Gunnery Sergeant
Gunnery Sergeant

Berichtdoor Phoenix » 04 jun 2018, 14:27

Grinning Goblin schreef:Om het forum levendiger te maken, vraag ik het hier; wie wil de volgende game avond 12 juni een potje Necromunda, 1000 creds, tegen mij spelen? Op de zone mortalis. Dit om het spel te leren.

Ik wil graag Necromunda leren, maar weet nu nog helemaal niets, niet eens hoe ik mijn 'leger' maak om aan 1000 credits te komen. Ik kom de 12e zeker langs, maar weet niet hoever ik met de regels kom. Mocht iemand die het spel al kent tijd hebben, graag, dan kijk ik gewoon mee om het te leren. Mocht je verder niemand vinden, dan kijken we samen hoever we komen :). Ik heb nachtdienst, dus om 22:00 ga ik er dan vandoor.
Phoenix
General
General

Medals: 6
Deelname Brons Bar (1) SLS Lid Supreme (1) Tournament Apprentice (1)
Transporter (2) Deception from Within Ribbon (1)

Berichtdoor DeathKorps » 04 jun 2018, 20:59

Ik woon helaas niet in de buurt.
DeathKorps
Lieutenant General
Lieutenant General

Medals: 4
Gouden Schilder Medaille (2) Zilveren Schilder Medaille (1) Clash of the Gangbangers (1)

Berichtdoor JasperA » 05 jun 2018, 10:17

Grinning Goblin schreef:Om het forum levendiger te maken, vraag ik het hier; wie wil de volgende game avond 12 juni een potje Necromunda, 1000 creds, tegen mij spelen? Op de zone mortalis. Dit om het spel te leren.

Lijkt me ook wel leuk, maar die dag zit ik al een potje bloodbowl te oefenen, waarschijnlijk direct ernaast. Ik kijk graag tussendoor mee om een indruk van het spel te krijgen.
JasperA
General
General

Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Bronzen Schilder Medaille (1)
SLS Lid Supreme (1) Tournament Apprentice (1) Transporter (1)

Berichtdoor Grinning Goblin » 11 jun 2018, 12:46

Phoenix schreef:Ik wil graag Necromunda leren, maar weet nu nog helemaal niets, niet eens hoe ik mijn 'leger' maak om aan 1000 credits te komen. Ik kom de 12e zeker langs, maar weet niet hoever ik met de regels kom. Mocht iemand die het spel al kent tijd hebben, graag, dan kijk ik gewoon mee om het te leren. Mocht je verder niemand vinden, dan kijken we samen hoever we komen :). Ik heb nachtdienst, dus om 22:00 ga ik er dan vandoor.

Zullen we het verplaatsen naar de 26ste? Hebben we wat meer tijd om ons voor te bereiden. Ik ken de regels ook niet zo goed, heb pas 1 keer een proef potje gedaan. Ik heb ook nog niks voor bereid omdat mijn dochter ziek is :(.

Heb je al wel een gang? En de regels?
Grinning Goblin
Gunnery Sergeant
Gunnery Sergeant

Berichtdoor Phoenix » 11 jun 2018, 13:20

Grinning Goblin schreef:
Phoenix schreef:Ik wil graag Necromunda leren, maar weet nu nog helemaal niets, niet eens hoe ik mijn 'leger' maak om aan 1000 credits te komen. Ik kom de 12e zeker langs, maar weet niet hoever ik met de regels kom. Mocht iemand die het spel al kent tijd hebben, graag, dan kijk ik gewoon mee om het te leren. Mocht je verder niemand vinden, dan kijken we samen hoever we komen :). Ik heb nachtdienst, dus om 22:00 ga ik er dan vandoor.

Zullen we het verplaatsen naar de 26ste? Hebben we wat meer tijd om ons voor te bereiden. Ik ken de regels ook niet zo goed, heb pas 1 keer een proef potje gedaan. Ik heb ook nog niks voor bereid omdat mijn dochter ziek is :(.

Heb je al wel een gang? En de regels?

26e is ook goed, ik heb een goliath gang, painted & ready to go en het rulebook en gang war supplement.
Phoenix
General
General

Deelname Brons Bar (1) SLS Lid Supreme (1) Tournament Apprentice (1)
Transporter (2) Deception from Within Ribbon (1)

Vorige

Keer terug naar [SLS Necromunda Campaigne] Bulkhead Bonanza!