TLRonin's Space Wolves

Re: TLRonin's Space Wolves

Berichtdoor TLRonin » 24 aug 2014, 11:34

@Tim: Thnx voor de feedback. Mbt details he, want daar twijfel ik ook nu over. Afgezien van de guns, wolvenvachten/staarten en runen, wat zou jij nog meer anders schilderen? Want bijvoorbeeld die adelaar op de borstkas met steentje en die 'riem' als het ware vind ik er echt vet uit zien als ijs. Of toch wel een ander kleurtje? En zo ja, welke zou jij doen?

Oh ja, en een squad marking op de blanco shoulderpad ga ik uiteraard doen. En wellicht 1 van de knieeën een kleurtje (zelfde als shoulderpad). Zat de denken aan zwart met 1 gele wolventand als zijnde Grey Hunter eenheid 1. De bloodclaws krijgen dan zwart met rode tanden.
TLRonin
General
General

Medals: 11
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Deelname Zilver (1)
SLS Lid Supreme (1) Veteran Recruiter (1) Medal of Honor (1)
Strategic Debriefing Medal (1) Transporter (2) The Forgotten Colony Silver (1)
Rise of the Beast Ribbon (1)

Berichtdoor NutTownTau » 24 aug 2014, 12:07

Ik zou zowieso de gewrichten/handpalmen (met dat geribbelde spul) in het zwart/donkergrijs doen.

Bij de meeste marines is de aquila/imperialis/of wat ze ook op hun borst hebben prijken in een contrast kleur met de rest van de armour geschilderd. Persoonlijk zou ik die in het goud doen, en het steentje en lenzen in de helm in het rood, dan heb je een "warm" deel op een koud model. De Furs zou ik dan wel grijs/wit doen, anders word het mischien te warm. ;)

Maar ze zijn als Ice ook erg vet, dan zou ik de furs in het bruin doen, en het metaal waar die furs mee vast zitten in het goud, en alleen het steentje/lenzen in het rood.
"I know that you believe that you understood what you think I said, but i am not sure you realize that what you heard is not what I meant."
NutTownTau
General
General

Medals: 12
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (2) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Zilver (1) SLS Lid Supreme (1) Medal of Honor 2 Ster (1)
Strategic Debriefing Medal (1) Tournament Apprentice (1) The Forgotten Colony Bronze (1)
Rise of the Beast Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Berichtdoor rcp77 » 24 aug 2014, 12:34

De eagle zou je ook in een zeegroene kleur kunnen doen, met zelfde witte highlights. Zit veel meer in het spectrum van ijs-kleurig. Maar Ik vind hem zo ook erg cool eruit zien.

Die gem wel in een andere kleur, bijv. Ice Blue, en die ribbelstukken in een donker zeegroen.

Is veel minder flashy dan goud en zo, en dat lijkt mij heel gaaf. En dan geel/rood als spot folies. Gele ogen net als wolven (ga ik iig doen).
'Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.'
- Ostian Delafour, Man of Stone
rcp77
General
General

Medals: 15
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Goud (1) Organiser Apprentice (1) SLS Lid Supreme (1)
Senior Recruiter (1) Blog Meister (1) Tournament Apprentice (1)
Transporter (1) RCP77 Ezelslintje (1) The Forgotten Colony Ribbon (1)
Rise of the Beast Silver (1) Deception from Within Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Berichtdoor TLRonin » 25 aug 2014, 08:19

Thnx voor de tips guys.

Ik denk dat ik de details zoals imperialis in een kleur zoals Ice Blue ga doen zodat het nog steeds ijzig is, maar wel opvalt. De ogen en het steentje en dergelijke details met rood. Geel/rood/zwart sowieso als spot folies. En alle furs in grijs/wit zoals witte wolven zeg maar. En dan de bases met die sneeuw tech paint.

Nou, dan moet ik nog maar wat verf gaan halen en aan het werk. ;)
TLRonin
General
General

Medals: 11
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Deelname Zilver (1)
SLS Lid Supreme (1) Veteran Recruiter (1) Medal of Honor (1)
Strategic Debriefing Medal (1) Transporter (2) The Forgotten Colony Silver (1)
Rise of the Beast Ribbon (1)

Vorige

Keer terug naar [SLS 40K Campaigne] Tale of 6 Painters