X-Wing wishlist

Spelregels bespreken of taktieken voorleggen? Leg hier je SWXW vragen voor.

X-Wing wishlist

Berichtdoor Sphere » 05 feb 2014, 14:07

Met het nieuwe spel van Fantasy Flight Games X-wing Miniatures game (release 2012) zijn nu 3 waves aan modellen uitgegeven. Inmiddels is ook een soort van wave 4 waarbij ze 2 grote modellen introduceren te weten de Rebel Transport en de Tantive IV. Nu weet ik dat hier op het forum veel Star Wars fan zijn en nu is natuurlijk mijn gemene vraag, wat zouden jullie graag zien dat FFG aan extra stuff zou toevoegen aan X-Wing the Miniatures game?

Zelf zou ik het wel leuk vinden als er meer factions zouden komen. Denk hierbij aan Black Sun, Pirates etc. Ik zou dan wel als voorwaarde stellen dat dit zo dicht mogelijk bij de orignele films blijft van zoveel mogelijk het zelfde tijdperk. Als die nieuwe stuff eromheen zoals de cartoons en strips zijn niet my cup o'tea.
“If something stands between you and your success – move it. Never be denied.” - Dwayne ‘The Rock’ Johnson

Arcade Universe
Click here to find an arcade in your neighborhood
Sphere
General
General

Medals: 16
Zilveren Schilder Medaille (3) Bronzen Schilder Medaille (1) Deelname Brons Bar (1)
Organiser Master (1) SLS Lid Supreme (1) Executive Recruiter (1)
Medal of Honor 3 Ster (1) Blog Meister (1) Transporter (2)
The Forgotten Colony Ribbon (1) Rise of the Beast Ribbon (1) Deception from Within Ribbon (1)
Clash of the Gangbangers (1)

Re: X-Wing wishlist

Berichtdoor Daniel » 05 feb 2014, 19:10

Sja, ik zou het prachtig vinden om met Naboo Starfighters te vliegen. Prachtige dingen! Ofde ARC's uit de originele trilogie. Maar dat staat erg raar naast X-wings...

Om te beginnen, een groot schip voor the Empire. Een Imperial Dreadnaught is misschien wel een prima idee, die zijn niet zo groot. Verder: TIE-Stealth vind ik erg stoer.

Het liefste zou ik zien dat ze ook land-units gaan bouwen, maar wel voor in de lucht. Dan kun je ook echt cool bombarderen en bepaalde targets bouwen. COmbineer dat met de ultrastoere V-wing (uit Rogue Squadron) en Land Speeders!

Als laatste, volgens mij ging Galeforce 9 ook Death-star terrein bouwen, maar meer in die trend zou ik ook erg gaaf vinden.
Fluffwise, they are psychic, ninja, space-elf Dancer Clown Historians of the 40k universe
Daniel
General
General

Medals: 14
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Goud (1) SLS Lid Supreme (1) Master Recruiter (1)
Medal of Honor 3 Ster (1) Blog Meister Veteraan (1) Tournament Lord (1)
Transporter (1) Intelligence Veteran (1) The Renegade Crown Ribbon (1)
Rise of the Beast Ribbon (1) Deception from Within Ribbon (1)

Keer terug naar Star Wars X-Wing Miniatures Game