Locatie Buytenrode in Zoetermeer

Lees hier het laatste game nieuws, geruchten maar ook nieuws en aankondigingen van SLS.

Locatie Buytenrode in Zoetermeer

Berichtdoor TLRonin » 24 jan 2018, 16:39

Hallo allemaal,

Aangezien de meeste van ons toch hebben aangegeven een fysieke locatie te missen in Zoetermeer zoals bij PTH of later bij Gijs ben ik toch gaan zoeken. Ik heb mogelijk een locatie gevonden (https://buytenrode.nl/) als jullie dit allemaal (of toch minstens 8 a 10 man) ook een goed idee vinden. En anders laat ik 'm voorbij gaan.

Eerst de foto's:

Afbeelding

Afbeelding

De voordelige feiten:

• Officieel een ruimte voor 8 a 10 man
  • Ruimte voor 3 Warhammer tafels (als je de ovale tafel achterin op de kop z'n kant zet)
  • Ruimte voor 2 Warhammer tafels en kleinere spellen op de ovale tafel achterin (zoals Blood Bowl, Necromunda, etc.)
  • 10,- euro per uur (als we dus 1 keer in de 2 weken willen dan is dat op basis van 4 uur per avond 80 euro per maand)
  • 80,- euro per maand is gedeeld door 8 man een 10,-' tje per maand p.p. (ik zoek dus eigenlijk een vaste kern van 8 man iig financieel als dat kan)
  • Genoeg gratis parkeerplekken
  • We mogen structureel de avonden vastleggen (voor een kwartaal, een half jaar, een jaar maakt hun niks uit)
  • Als we dit structureel gaan vastleggen en men is bereid om per kwartaal/half jaar/jaar vooruit te betalen dan valt er nog korting te bedingen (hoeveel weet ik nu nog niet)
  • Dinsdagavond vanaf 19:30 wordt dan de vaste avond (ik had begrepen van Pieter dat het merendeel dinsdagavond kan)
  • We mogen 1 malige grotere events in de grote zaal doen (zoals SLS toernooitjes), maar enkel op zondag en tegen een tarief van 25,- per uur
  • Bar + bar personeel aanwezig
  • Julien Guijt kan op de deur van het gebouw spugen vanaf zijn huis

De nadelige feiten:

• Het wordt gewoon wat krapper dan dat we gewend waren (het is gewoon niet onze droom locatie maar meer het beste wat ik tot nu toe vinden kan alle wensen in oogschouw nemend)
  • Opbergruimte??? (zie hieronder)

En dat is eigenlijk het enige nadeel wat ik kan bedenken op dit moment. Blijft er nog 1 twijfel gevalletje over en dat is:

De opbergruimte voor platen en terrein. Ik heb het gevraagd. Het is op zich mogelijk. Maar op dit moment is de opbergruimte in principe van de vaste werkgroepen. Dus zij moet eigenlijk toestemming vragen aan 1 of 2 werkgroepen of wij onze spulletjes erbij mogen schuiven. Ze verwacht van wel. Jullie horen het nog van me.

Tja, verder... Kijk, mijn 1e indruk was niet van: WWooww!! Maar praktisch gezien is dit wat we zoeken, heel simpel. Ook qua geld. Lager ga je niet vinden. En verder was ze behoorlijk grieperig en wilde ze volgens mij dat ik snel weer ophoepelde, haha... Dus als ik nog vragen heb, dan mag ik haar mailen.

En dan wil ik dus nu van jullie horen. Eerste reacties? Vragen? Is het qua geld goed denk je? Zou je dus vooruit willen betalen? Wie gaan er 2x in de maand zijn in principe? Wie 1x in de maand? Wie nooit? Ik hoor ff graag van jullie voordat ik een commitment aan ga met die mensen. Kom maar! :D

Update:

Definately:
  • TLRonin
  • Sphere
  • Julien (max. ? per maand)
  • Grinning Goblin (max. 10,- per maand)
  • timbosix (max. 15,- per maand)
  • JasperA (max. 5,- per maand)
  • Nuttowntau (moet wat verschuiven + max. 10,- per maand)

Nope:
  • Phoenix
  • Singleton Mosby
  • MKE
  • Zombieburger?

Maybe:
  • Daniel (kan begrijpelijk helaas niet committen)
  • rcp77 (kan wellicht 1x per maand committen)

Unknown:
  • Deathkorp?
  • Etc.
TLRonin
General
General

Medals: 11
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Deelname Zilver (1)
SLS Lid Supreme (1) Veteran Recruiter (1) Medal of Honor (1)
Strategic Debriefing Medal (1) Transporter (2) The Forgotten Colony Silver (1)
Rise of the Beast Ribbon (1)

Re: Locatie Buytenrode in Zoetermeer

Berichtdoor julien guijt » 24 jan 2018, 16:50

Ziet er goed uit! (Spullen indien het kratjes zijn) wil ik wel opslaan platen daar laten is prima naar mijn idee.
julien guijt
General
General

Medals: 3
Deelname Goud (1) SLS Lid Supreme (1) Tournament Veteran (1)

Berichtdoor NutTownTau » 24 jan 2018, 16:56

klinkt goed hoor, ze hebben zelfs de zelfde stoelen als bij Eron's dus hoeven we daar ook geen heimwee naar te krijgen :)
2x per maand a 5 euro per keer is voor mij wel te overzien, en een keer per kwartaal 30 euro lappen (of iets minder met korting) is voor mij ook geen probleem. En als we in het begin met een groep van 6 zijn en het een paar euro meer wordt pp vind ik het ook goed; helemaal als de sporadische spelers dan een paar euro lappen en dat in een pot voor de volgende periode gaat ofzo.

Maar, is de Donderdag avond geen optie? Dinsdag kan ik met wat geschuif ook wel hoor, maar ik vond de donderdag altijd wel prettig
"I know that you believe that you understood what you think I said, but i am not sure you realize that what you heard is not what I meant."
NutTownTau
General
General

Medals: 12
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (2) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Zilver (1) SLS Lid Supreme (1) Medal of Honor 2 Ster (1)
Strategic Debriefing Medal (1) Tournament Apprentice (1) The Forgotten Colony Bronze (1)
Rise of the Beast Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Berichtdoor TLRonin » 24 jan 2018, 17:03

julien guijt schreef:Ziet er goed uit! (Spullen indien het kratjes zijn) wil ik wel opslaan platen daar laten is prima naar mijn idee.

Tja, al kan je idd alleen de platen daar laten is al fijn... We shall see...

NutTownTau schreef:Maar, is de Donderdag avond geen optie? Dinsdag kan ik met wat geschuif ook wel hoor, maar ik vond de donderdag altijd wel prettig

Helaas niet. Do, vr, sowieso geen optie. Ma, wo niets over gezegd. Dinsdag haalde ze zelf aan en toen dacht ik meteen: Oh was dat niet ook de populairste dag toen? Dus dacht... Prima!
TLRonin
General
General

Berichtdoor Sphere » 24 jan 2018, 17:06

I’m in, waar moet ik tekenen?
“If something stands between you and your success – move it. Never be denied.” - Dwayne ‘The Rock’ Johnson

Arcade Universe
Click here to find an arcade in your neighborhood
Sphere
General
General

Medals: 16
Zilveren Schilder Medaille (3) Bronzen Schilder Medaille (1) Deelname Brons Bar (1)
Organiser Master (1) SLS Lid Supreme (1) Executive Recruiter (1)
Medal of Honor 3 Ster (1) Blog Meister (1) Transporter (2)
The Forgotten Colony Ribbon (1) Rise of the Beast Ribbon (1) Deception from Within Ribbon (1)
Clash of the Gangbangers (1)

Berichtdoor rcp77 » 24 jan 2018, 17:21

Goed gevonden, zeker nette prijs. Ik moet alleen nog even kijken of ik mij kan committeren... Zo ja, dan zou het voor mij in principe 1x per maand zijn.
'Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.'
- Ostian Delafour, Man of Stone
rcp77
General
General

Medals: 15
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Goud (1) Organiser Apprentice (1) SLS Lid Supreme (1)
Senior Recruiter (1) Blog Meister (1) Tournament Apprentice (1)
Transporter (1) RCP77 Ezelslintje (1) The Forgotten Colony Ribbon (1)
Rise of the Beast Silver (1) Deception from Within Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Berichtdoor TLRonin » 24 jan 2018, 17:31

Ik denk als sommige zich iig financieel inzetten voor 1x in de maand, dus 5 euro per maand, dan moet dat ook mogelijk zijn...
TLRonin
General
General

Berichtdoor timbosix » 24 jan 2018, 18:40

zeker interessant, als ik het goed begrijp betenkend de maandeljkse afspraak dat we elke dinsdag avond vanaf 1930 huren ongeacht er mensen komen?
en ik sta er zeker wel voor open om tot 15 euro pm neer te leggen.
eenigste zorgen zijn dan of er dan genoeg mensen zijn om 2 keer per maand tot wekelijks een afspraak te regelen, en wanneer er wat meer leden komen of er dan wel genoeg ruimte is, maar dit is waarschijnlijk wel goed te regelen in de forum.
"Rules wise, Chainswords are just as effective as a combat knife.
But!
they do look hella awesome."
timbosix
Lieutenant General
Lieutenant General

Berichtdoor Sphere » 24 jan 2018, 20:05

timbosix schreef:zeker interessant, als ik het goed begrijp betenkend de maandeljkse afspraak dat we elke dinsdag avond vanaf 1930 huren ongeacht er mensen komen?
en ik sta er zeker wel voor open om tot 15 euro pm neer te leggen.
eenigste zorgen zijn dan of er dan genoeg mensen zijn om 2 keer per maand tot wekelijks een afspraak te regelen, en wanneer er wat meer leden komen of er dan wel genoeg ruimte is, maar dit is waarschijnlijk wel goed te regelen in de forum.

Ja ik zou het gewoon aanpakken zoals wij dat in het verleden ook met PTH en Errons deden. Dus gewoon een topic starten, wie komt? Ik verwacht dat ik er elke keer ben, al is het maar om te schilderen. Ook wel lekker om gewoon structureel tijd voor de hobby in te plannen. Anders komt het er echt serieus niet van aan mijn kant.
“If something stands between you and your success – move it. Never be denied.” - Dwayne ‘The Rock’ Johnson

Arcade Universe
Click here to find an arcade in your neighborhood
Sphere
General
General

Medals: 16
Zilveren Schilder Medaille (3) Bronzen Schilder Medaille (1) Deelname Brons Bar (1)
Organiser Master (1) SLS Lid Supreme (1) Executive Recruiter (1)
Medal of Honor 3 Ster (1) Blog Meister (1) Transporter (2)
The Forgotten Colony Ribbon (1) Rise of the Beast Ribbon (1) Deception from Within Ribbon (1)
Clash of the Gangbangers (1)

Berichtdoor Grinning Goblin » 24 jan 2018, 22:44

Ik ben er ook bij voor max 2 keer per maand. Vind het geen probleem om per maand €10,- neer te leggen. Komt net op tijd voor de Aos Skirmish campaign :D
Grinning Goblin
Gunnery Sergeant
Gunnery Sergeant

Volgende

Keer terug naar Nieuws & aankondigingen