Kevin "Zoekt opponent"

Hoi, ik ben... en alle toernooien, evenementen en persoonlijke afspraken kunnen hier geplaatst worden.

Re: Kevin "Zoekt opponent"

Berichtdoor KevinvDoesburg » 08 jan 2020, 22:50

TLRonin schreef:Ey Kevin, welkom op ons forum. Ik heb zeker zin in een potje 40k! Maar ook bij mij gaat het deze maand even niet helaas. Dus neem volgende maand even contact op. Speel zelf overigens voornamelijk Drukhari.

Hey goede avond TLRonin geen stress we hebben allemaal drukke schema's werk/school/gezin etc ik ken het 8-) het lijkt me iig leuk om je volgende maand te mogen verwelkomen met je drukhari een leger die ik altijd wel tof heb gevonden dus ben benieuwd of ik de skin flayers aan kan
KevinvDoesburg
Corporal
Corporal

Berichtdoor NutTownTau » 08 jan 2020, 23:20

KevinvDoesburg schreef:Hey ja ik ken het gevoel drukke schema's , maar eind van de maand klinkt iig ook prima hoor voel je gerust zo vrij om een apje o.i.d te sturen :) zoals je naam doet vermoeden speel je tau?

Een jaartje of 5-6 geleden wel ja, tegenwoordig wonen ze fulltime in de shurguard :) De laatste paar jaar speel ik voornamelijk Imperial Guard, maar ik ben van de zomer begonnen met (Craftworld) Eldar. Zodra ik weer een beetje tijd heb zal ik zeker van me laten weten.
"I know that you believe that you understood what you think I said, but i am not sure you realize that what you heard is not what I meant."
NutTownTau
General
General

Medals: 12
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (2) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Zilver (1) SLS Lid Supreme (1) Medal of Honor 2 Ster (1)
Strategic Debriefing Medal (1) Tournament Apprentice (1) The Forgotten Colony Bronze (1)
Rise of the Beast Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Berichtdoor tarasteunissen » 20 jan 2020, 17:20

KevinvDoesburg schreef:
rcp77 schreef:Ha Kevin, welkom op SLS! Ik speel momenteel geen 40k (alleen Necromunda), maar kom vooral een keer langs op onze gaming night op Buytenrode, iedere 2e en 4e dinsdag van de maand!

Wat is de hoofd reden dat je geen 40 speelt op moment? ik heb een hoop over necromunda gelezen ziet er zeker tof uit.

Kom anders eens langs op een dinsdag, voor een meekijk of intro potje. Je bent ook altijd welkom bij mij thuis, of ik kan ook richting Z'meer komen. (ik woon in Pijnacker Zuid)
tarasteunissen
Master Sergeant
Master Sergeant

Berichtdoor KevinvDoesburg » 21 jan 2020, 21:27

tarasteunissen schreef:
KevinvDoesburg schreef:
rcp77 schreef:Ha Kevin, welkom op SLS! Ik speel momenteel geen 40k (alleen Necromunda), maar kom vooral een keer langs op onze gaming night op Buytenrode, iedere 2e en 4e dinsdag van de maand!

Wat is de hoofd reden dat je geen 40 speelt op moment? ik heb een hoop over necromunda gelezen ziet er zeker tof uit.

Kom anders eens langs op een dinsdag, voor een meekijk of intro potje. Je bent ook altijd welkom bij mij thuis, of ik kan ook richting Z'meer komen. (ik woon in Pijnacker Zuid)
Ja lijkt me erg leuk pijnacker is idd ook goed te doen vanaf zoetermeer zou je het anders ok vinden om me een apje te sturen zodat we wat makkelijker iets kunnen afspreken? Gr Kevin
KevinvDoesburg
Corporal
Corporal

Berichtdoor KevinvDoesburg » 21 jan 2020, 21:31

NutTownTau schreef:
KevinvDoesburg schreef:Hey ja ik ken het gevoel drukke schema's , maar eind van de maand klinkt iig ook prima hoor voel je gerust zo vrij om een apje o.i.d te sturen :) zoals je naam doet vermoeden speel je tau?

Een jaartje of 5-6 geleden wel ja, tegenwoordig wonen ze fulltime in de shurguard :) De laatste paar jaar speel ik voornamelijk Imperial Guard, maar ik ben van de zomer begonnen met (Craftworld) Eldar. Zodra ik weer een beetje tijd heb zal ik zeker van me laten weten.

Beide erg toffe legers , zou het erg leuk vinden om wat van je te horen zodra je kwa tijd wat ruimer zit. Gr Kevin
KevinvDoesburg
Corporal
Corporal

Vorige

Keer terug naar Stel jezelf voor of zoek een tegenstander! Toernooien en afspreken!