Stefan hier. Sorry voor de afwezigheid + battle

Hoi, ik ben... en alle toernooien, evenementen en persoonlijke afspraken kunnen hier geplaatst worden.

Stefan hier. Sorry voor de afwezigheid + battle

Berichtdoor Stefan » 07 sep 2019, 11:43

Hey allemaal. Nogmaals sorry voor mijn afwezigheid. De rede is dat ik wat persoonlijke problemen heb/had. Maar nu ga ik weer mn best doen om meer te doen met dr sweet lake Sentinels.

Als eerste,
Wie heeft er zin om een battle van 40k te spelen? Ik heb ong. 750 punten admech oid en 1000 punten deathguard.

Wie heeft er zin om een Age of sigmar battle te doen?
Mag skirmish maar mag ook een grotere battle zijn.

Ps: het is eindelijk gelukt om de site beter te navigeren.
Stefan
Private First Class
Private First Class

Re: Stefan hier. Sorry voor de afwezigheid + battle

Berichtdoor NutTownTau » 08 sep 2019, 10:14

Hey Stefan,

Welkom terug!

De zomerstop van de game avond is vorige week afgelopen. Dus als je volgende week dinsdag zin en tijd hebt om een potje 40k te spelen dan ben ik daar zeker voor in. Ik ben van de zomer een Eldar leger begonnen waar ik nog niet mee gespeeld heb, dus die wil ik graag een keer testen.

We kunnen natuurlijk ook een andere datum prikken als de dinsdagavond niet uitkomt.
"I know that you believe that you understood what you think I said, but i am not sure you realize that what you heard is not what I meant."
NutTownTau
General
General

Medals: 12
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (2) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Zilver (1) SLS Lid Supreme (1) Medal of Honor 2 Ster (1)
Strategic Debriefing Medal (1) Tournament Apprentice (1) The Forgotten Colony Bronze (1)
Rise of the Beast Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Berichtdoor Stefan » 16 sep 2019, 09:31

Dat klinkt prima.
-hoeveel punten?
Wat was het adres ook al weer
Stefan
Private First Class
Private First Class

Berichtdoor NutTownTau » 16 sep 2019, 10:19

Ik kan zowel 750 als 1000 punten op tafel zetten, het is sowieso grotendeels ongeschilderd.

Het adres (cesar franckrode 60) staat in het gepinnde topic bovenaan dit subforum: viewtopic.php?f=17&t=6907
"I know that you believe that you understood what you think I said, but i am not sure you realize that what you heard is not what I meant."
NutTownTau
General
General

Medals: 12
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (2) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Zilver (1) SLS Lid Supreme (1) Medal of Honor 2 Ster (1)
Strategic Debriefing Medal (1) Tournament Apprentice (1) The Forgotten Colony Bronze (1)
Rise of the Beast Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Keer terug naar Stel jezelf voor of zoek een tegenstander! Toernooien en afspreken!