Een nieuwe battle regelen.

Hoi, ik ben... en alle toernooien, evenementen en persoonlijke afspraken kunnen hier geplaatst worden.

Een nieuwe battle regelen.

Berichtdoor Stefan » 14 jul 2019, 11:08

Hallo all.

Ik heb wel zin in een nieuwe skirmish battle. Wie heeft er zin om dat te doen?
En zo ja, zou je me dan een appje kunnen sturen zodat we makkelijker af kunnen spreken? :)
Mijn nummer is 0620997037
Ik kijk er naar uit.

Ps. Mijn excuses voor mijn afwezigheid. Ik moet nog steeds een beetje wennen aan de website navigeren hehe
Stefan
Private
Private

Re: Een nieuwe battle regelen.

Berichtdoor rcp77 » 14 jul 2019, 11:37

Hey Stefan, geen probleem, hoor!

Wat voor skirmish battle? Warhammer 40k of Kill Team? Of juist Fantasy (Age of Sigmar)? Of iets heel anders... Dat maakt het namelijk wel makkelijker om iets af te spreken.

We zijn met een groepje druk bezig met een Necromunda campaign,wat ook een skirmish game is, maar waarbij je modellen zich wel ontwikkelen met ervaring, skills en verwondingen...
Mocht je daarin geïnteresseerd zijn, laat het dan even weten; dan kan ik je wel meer info geven.

Ik stuur je dit bericht ook even als PM.

Gr. Rob
'Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.'
- Ostian Delafour, Man of Stone
rcp77
General
General

Medals: 15
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Goud (1) Organiser Apprentice (1) SLS Lid Supreme (1)
Senior Recruiter (1) Blog Meister (1) Tournament Apprentice (1)
Transporter (1) RCP77 Ezelslintje (1) The Forgotten Colony Ribbon (1)
Rise of the Beast Silver (1) Deception from Within Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Keer terug naar Stel jezelf voor of zoek een tegenstander! Toernooien en afspreken!