---[SLS Game night]--- Dinsdag 16 april 2019 @ Buytenrode ---[SLS Game night]---

Hoi, ik ben... en alle toernooien, evenementen en persoonlijke afspraken kunnen hier geplaatst worden.

Re: ---[SLS Game night]--- Dinsdag 16 april 2019 @ Buytenrode ---[SLS Game night]---

Berichtdoor Sphere » 07 apr 2019, 07:23

Ik zet mijzelf weer op de reservelijst voor Necromunda Aris. Dus ik ben erbij maar als iemand anders Necromunda wil spelen in mijn plaats dan is dat prima. Moet weer uit Groningen komen dus zat te denken om de tijd te gebruiken om de poppekes te bouwen of te painten.
“If something stands between you and your success – move it. Never be denied.” - Dwayne ‘The Rock’ Johnson

Arcade Universe
Click here to find an arcade in your neighborhood
Sphere
General
General

Medals: 16
Zilveren Schilder Medaille (3) Bronzen Schilder Medaille (1) Deelname Brons Bar (1)
Organiser Master (1) SLS Lid Supreme (1) Executive Recruiter (1)
Medal of Honor 3 Ster (1) Blog Meister (1) Transporter (2)
The Forgotten Colony Ribbon (1) Rise of the Beast Ribbon (1) Deception from Within Ribbon (1)
Clash of the Gangbangers (1)

Re: ---[SLS Game night]--- Dinsdag 16 april 2019 @ Buytenrode ---[SLS Game night]---

Berichtdoor rcp77 » 07 apr 2019, 20:32

Ik moet even kijken of ik het ga redden (ik heb 15 of 16 april een klus in Antwerpen, waarvan ik ook nog niet weet wat de timeframe is); als het me lukt, dan speel ik graag een oefenpot Necromunda!
'Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.'
- Ostian Delafour, Man of Stone
rcp77
General
General

Medals: 15
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Goud (1) Organiser Apprentice (1) SLS Lid Supreme (1)
Senior Recruiter (1) Blog Meister (1) Tournament Apprentice (1)
Transporter (1) RCP77 Ezelslintje (1) The Forgotten Colony Ribbon (1)
Rise of the Beast Silver (1) Deception from Within Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Berichtdoor LazerGunz » 09 apr 2019, 15:33

Hi guys, thanks again for a fun game. I still need to pay some one... :)
LazerGunz
Corporal
Corporal

Berichtdoor Sphere » 09 apr 2019, 16:04

Don’t worry Carl, I send people a tikkie for the contribution that needs to be paid once a month. And just to let you know I do debt collections for a living... just saying :mrgreen:
“If something stands between you and your success – move it. Never be denied.” - Dwayne ‘The Rock’ Johnson

Arcade Universe
Click here to find an arcade in your neighborhood
Sphere
General
General

Medals: 16
Zilveren Schilder Medaille (3) Bronzen Schilder Medaille (1) Deelname Brons Bar (1)
Organiser Master (1) SLS Lid Supreme (1) Executive Recruiter (1)
Medal of Honor 3 Ster (1) Blog Meister (1) Transporter (2)
The Forgotten Colony Ribbon (1) Rise of the Beast Ribbon (1) Deception from Within Ribbon (1)
Clash of the Gangbangers (1)

Berichtdoor timbosix » 09 apr 2019, 22:21

ik ga het volgende week helaas niet redden :/
maaaar, dan heb ik wel de volgende keer wel de necromunda boeken in hand :D
"Lead us from death to victory, from falsehood to truth.
Lead us from despair to hope, from faith to slaughter.
Lead us to His strength and an eternity of war.
Let His wrath fill our hearts.
Death, war, and blood;
in vengeance serve the Emperor and the name of Dorn!"
timbosix
Lieutenant General
Lieutenant General

Berichtdoor LazerGunz » 10 apr 2019, 09:04

Sphere schreef:Don’t worry Carl, I send people a tikkie for the contribution that needs to be paid once a month. And just to let you know I do debt collections for a living... just saying :mrgreen:

Haha, cool! Just don't want you guys to think I''m some kind of free loader haha. Or have you come around to break my knee caps if I don't pay :P . Thanks!
LazerGunz
Corporal
Corporal

Vorige

Keer terug naar Stel jezelf voor of zoek een tegenstander! Toernooien en afspreken!