Game avond: Dinsdag 20 maart @ Buytenrode

Hoi, ik ben... en alle toernooien, evenementen en persoonlijke afspraken kunnen hier geplaatst worden.

Re: Game avond: Dinsdag 20 maart @ Buytenrode

Berichtdoor Phoenix » 04 apr 2018, 10:32

TLRonin schreef:Ok, voor de duidelijkheid. Dat is helemaal niet een algemeen iets, of een regel. Ik deed dat uit mezelf (beide rondjes) en ik verplicht ook anderen niet dit te doen. Iedereen mag wanneer hij/zij wil naar de bar om een drankje te halen voor zichzelf. In het begin was het compleet uit mijn eigen pocket. Maar vergeet niet dat er nu een restje adsense inkomsten is waar ik ook af en toe een rondje van kan doen. Dus dan is die klap minder groot. So keep clicking those adds peeps! Het aller belangrijkste is: Voel je tot niets verplicht.

Realiseer je dat het voor diverse mensen wel een (sociale) regel is, daarom maak ik het juist bespreekbaar.
Phoenix
General
General

Medals: 6
Deelname Brons Bar (1) SLS Lid Supreme (1) Tournament Apprentice (1)
Transporter (2) Deception from Within Ribbon (1)

Re: Game avond: Dinsdag 20 maart @ Buytenrode

Berichtdoor TLRonin » 04 apr 2018, 12:40

Phoenix schreef:
TLRonin schreef:Ok, voor de duidelijkheid. Dat is helemaal niet een algemeen iets, of een regel. Ik deed dat uit mezelf (beide rondjes) en ik verplicht ook anderen niet dit te doen. Iedereen mag wanneer hij/zij wil naar de bar om een drankje te halen voor zichzelf. In het begin was het compleet uit mijn eigen pocket. Maar vergeet niet dat er nu een restje adsense inkomsten is waar ik ook af en toe een rondje van kan doen. Dus dan is die klap minder groot. So keep clicking those adds peeps! Het aller belangrijkste is: Voel je tot niets verplicht.

Realiseer je dat het voor diverse mensen wel een (sociale) regel is, daarom maak ik het juist bespreekbaar.

Yup, bedankt voor het bespreekbaar maken. Dat realiseerde ik mij niet. Dus bij deze... Doe wat je wil.
TLRonin
General
General

Medals: 11
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Deelname Zilver (1)
SLS Lid Supreme (1) Veteran Recruiter (1) Medal of Honor (1)
Strategic Debriefing Medal (1) Transporter (2) The Forgotten Colony Silver (1)
Rise of the Beast Ribbon (1)

Vorige

Keer terug naar Stel jezelf voor of zoek een tegenstander! Toernooien en afspreken!