Game avond: Dinsdag 12 juni @ Buytenrode

Hoi, ik ben... en alle toernooien, evenementen en persoonlijke afspraken kunnen hier geplaatst worden.

Re: Game avond: Dinsdag 20 maart @ Buytenrode

Berichtdoor Sphere » 07 maart 2018, 12:14

Yes! Was weer een leuke avond. Bizarre match Blood Bowl gespeeld.. wie gooit er nou ook 12 op de kick off table tegen een dikke fan factor... anyway...

Wie wil er de 20st een potje Blood Bowl tegen mij spelen?
“If something stands between you and your success – move it. Never be denied.” - Dwayne ‘The Rock’ Johnson

Arcade Universe
Click here to find an arcade in your neighborhood
Sphere
General
General

Medals: 16
Zilveren Schilder Medaille (3) Bronzen Schilder Medaille (1) Deelname Brons Bar (1)
Organiser Master (1) SLS Lid Supreme (1) Executive Recruiter (1)
Medal of Honor 3 Ster (1) Blog Meister (1) Transporter (2)
The Forgotten Colony Ribbon (1) Rise of the Beast Ribbon (1) Deception from Within Ribbon (1)
Clash of the Gangbangers (1)

Berichtdoor Grinning Goblin » 07 maart 2018, 15:13

Wie wil er 20 maart een klein potje AOS (500 punten) tegen mij spelen?
Grinning Goblin
Gunnery Sergeant
Gunnery Sergeant

Berichtdoor NutTownTau » 07 maart 2018, 19:27

Grinning Goblin schreef:Wie wil er 20 maart een klein potje AOS (500 punten) tegen mij spelen?

Ik ben wel benieuwd naar AoS vs skirmish, kan alleen niet beloven dat alles tegen die tijd een ronde base heeft. ;)
"I know that you believe that you understood what you think I said, but i am not sure you realize that what you heard is not what I meant."
NutTownTau
General
General

Medals: 12
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (2) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Zilver (1) SLS Lid Supreme (1) Medal of Honor 2 Ster (1)
Strategic Debriefing Medal (1) Tournament Apprentice (1) The Forgotten Colony Bronze (1)
Rise of the Beast Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Berichtdoor TLRonin » 07 maart 2018, 19:32

Gents, We kunnen ook een scenario doen uit mijn batletom. Dan heeft de nurgle speler de grootste leger. En dan 2 kleine legertjes die het tegen de nurgle speler opneemt.
TLRonin
General
General

Medals: 11
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Deelname Zilver (1)
SLS Lid Supreme (1) Veteran Recruiter (1) Medal of Honor (1)
Strategic Debriefing Medal (1) Transporter (2) The Forgotten Colony Silver (1)
Rise of the Beast Ribbon (1)

Berichtdoor Grinning Goblin » 07 maart 2018, 23:00

NutTownTau schreef:
Grinning Goblin schreef:Wie wil er 20 maart een klein potje AOS (500 punten) tegen mij spelen?

Ik ben wel benieuwd naar AoS vs skirmish, kan alleen niet beloven dat alles tegen die tijd een ronde base heeft. ;)

Vierkant of rond, who cares? We vinden er wel wat op.

TLRonin schreef:Gents, We kunnen ook een scenario doen uit mijn batletom. Dan heeft de nurgle speler de grootste leger. En dan 2 kleine legertjes die het tegen de nurgle speler opneemt.

Lijkt me ook leuk! Als Tim dat ook wat vind ben ik voor.

Hoeveel punten doen we dan?
Grinning Goblin
Gunnery Sergeant
Gunnery Sergeant

Berichtdoor NutTownTau » 07 maart 2018, 23:53

Scenario kan ook leuk zijn, dus ik vind het goed. Mischien even kijken hoeveel punten TLRonin neer kan zetten, dan match ik dat en pak jij hetzelfde aantal? Ik kan ook wel iets meer meernemen als dat tot een logischer puntental leidt.
"I know that you believe that you understood what you think I said, but i am not sure you realize that what you heard is not what I meant."
NutTownTau
General
General

Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (2) Bronzen Schilder Medaille (1)
Strategic Debriefing Medal (1) Tournament Apprentice (1) The Forgotten Colony Bronze (1)

Berichtdoor julien guijt » 07 maart 2018, 23:56

Ik hoop dat ik er de 20ste weer bij kan zijn mannen! Even wat tussen gekomen zeg maar...
1e rondje is iig van mij volgende keer!
julien guijt
General
General

Medals: 3
Deelname Goud (1) SLS Lid Supreme (1) Tournament Veteran (1)

Berichtdoor Grinning Goblin » 10 maart 2018, 16:49

NutTownTau schreef:Scenario kan ook leuk zijn, dus ik vind het goed. Mischien even kijken hoeveel punten TLRonin neer kan zetten, dan match ik dat en pak jij hetzelfde aantal? Ik kan ook wel iets meer meernemen als dat tot een logischer puntental leidt.

500 doen dan? Ik heb daar een leuk legertje voor, en met AOS is het best moeilijk om al je punten te benutten, aangezien je geen losse modellen kunt nemen.

1000 kan ook, maar dan moet ik nog een paar modellen in elkaar zetten. Nieuwe battletome FTW! :P

TLRonin schreef:Gents, We kunnen ook een scenario doen uit mijn batletom. Dan heeft de nurgle speler de grootste leger. En dan 2 kleine legertjes die het tegen de nurgle speler opneemt.

Kan je het scenario uitleggen Danny?
Grinning Goblin
Gunnery Sergeant
Gunnery Sergeant

Berichtdoor NutTownTau » 10 maart 2018, 18:22

Dus dat TLRonin en ik samen 500 punten neerzetten tegen 500 punten nurgle? Ik vind het opzich prima, maar
er zitten ook nog een paar getallen tussen de 500 en de 1000 waar we naar uit kunnen wijken ;)
NutTownTau
General
General

Berichtdoor TLRonin » 13 maart 2018, 23:14

NutTownTau schreef:Dus dat TLRonin en ik samen 500 punten neerzetten tegen 500 punten nurgle? Ik vind het opzich prima, maar
er zitten ook nog een paar getallen tussen de 500 en de 1000 waar we naar uit kunnen wijken ;)

Als ik alles in zet (op 4 skinks na) dan kom ik op 320. Dat is het makkelijkst voor mij, omdat ik ook met min size zit. Komt dit ook uit voor jullie? Dus Nuttowntau ook iets van 320. En dan Goblin iets van 640?

De missie die ik bedoel is trouwens The Fortress of Embers, pagina 86 van Battletome Seraphon.
TLRonin
General
General

Medals: 11
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Deelname Zilver (1)
SLS Lid Supreme (1) Veteran Recruiter (1) Medal of Honor (1)
Strategic Debriefing Medal (1) Transporter (2) The Forgotten Colony Silver (1)
Rise of the Beast Ribbon (1)

VorigeVolgende

Keer terug naar Stel jezelf voor of zoek een tegenstander! Toernooien en afspreken!