WINKEL: Hobby Shop Rijswijk

Iets te verkopen of ben je juist naar iets specifieks op zoek, plaats je advertentie dan hier.

WINKEL: Hobby Shop Rijswijk

Berichtdoor ted » 26 feb 2013, 01:24

Hallo Allemaal,

In overleg met Moderator mag ik in dit stukje forum dingen vertellen over mijn winkeltje die met wargaming te maken hebben.

Ik ben dus Ted van de gelijknamige Ted's RC shop, een modelbouwzaakje in Rijswijk ZH. Eind 1995 ben ik met de winkel begonnen met alleen R(adio) C(ontrol) maar al na een paar jaar kwam er statische modelbouw bij en sinds 2011 voer ik ook Games workshop.
Daarnaast heb ik hobby gereedschap, Evergreen, airbrush en verf van 0.A. Games Workshop, Valleo, Tamiya en Humbrol en voer ik ook Flames of War, Mantic games, Dystopian wars. Ik zit al heel lang in de modelbouw, Hel al langer een RC vliegtuig brevet dan een rijbewijs, en heb zowel organisatorisch als sportief aan evenementen en wedstrijden deel genomen. Wargaming (warhammer 40.000 & Fantasy) doe ik pas kort maar wel heftig, ik had zelfs al een keer prijs in de "Flyer" painting competitie mijn mijn "Orksair" bij de GW store in Den Haag.

In de winkel heb ik een speeltafel met een "Realm of Battle board" er staat zelfs een geschilderde "Dark Vengeance" set klaar voor gebruik.
Ook zijn er vele modellen te zien in de vitrine, kan ik Armylists maken (armybuilder) en is er vaak tijd voor een praatje en koffie, Thee of warme choko..

Openings Tijden:

Zo - Ma gesloten
Di van 10 tot 18.00
woe van 10 tot 18.00
Do van 10 tot 18.00
Vr van 10 tot 21.00 Game avond
Za van 10 tot 17.00

Adres:

Kerklaan 59h 2282 CE Rijswijk
Telefoon 070-4159014
e-mail: info@tedsrchsop.nl
Website: http://www.tedsrcshop.nl
Facebook: Ted's RC shop

LET OP: door het "H" nummer is het lastig te vinden, het is naast nummer 61 en best ver van nummer 59 vandaag wat aan de andere kant van de kruising (met de Lindelaan) zit.

[MOD EDIT: Even verplaatst naar het Te Koop topic aangezien het hier niet echt om een game nieuws gaat maar meer om een commerciële activiteit, groet Pieter]
Laatst bijgewerkt door ted op 04 jan 2019, 15:23, in totaal 3 keer bewerkt.
ted
Master Sergeant
Master Sergeant

Medals: 1
SLS Aspirant Lid (1)

Re: Nieuws van de locale winkel (Ted's RC shop - Rijswijk)

Berichtdoor ted » 26 feb 2013, 01:29

En dan zal ik gelijk maar wat echt nieuws hier posten:

Komend weekeind gaan de nieuwe Chaos demon boeken en modellen in de verkoop, er komt een Codex en een paar dozen uit de warp in Rijswijk.

Verder heb ik een aantal exemplaren van "Death from the skies" voor de verkoop weten te bemachtigen, en is de kersverse White Dwarf weer uit (en al bijna uitverkocht, maar dan bestel ik ze gewoon weer bij)

Groeten, Ted
ted
Master Sergeant
Master Sergeant

SLS Aspirant Lid (1)

Berichtdoor rcp77 » 26 feb 2013, 08:39

Ben benieuwd - ik kom zeker een keertje langs fietsen!
'Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.'
- Ostian Delafour, Man of Stone
rcp77
General
General

Medals: 15
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Goud (1) Organiser Apprentice (1) SLS Lid Supreme (1)
Senior Recruiter (1) Blog Meister (1) Tournament Apprentice (1)
Transporter (1) RCP77 Ezelslintje (1) The Forgotten Colony Ribbon (1)
Rise of the Beast Silver (1) Deception from Within Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Berichtdoor TLRonin » 26 feb 2013, 09:42

Zo, sticky. :D

Nou eens even kijken wanneer ik langs kan komen.

Een keertje op een donderdagavond een potje doen daar rcp77? ;)
TLRonin
General
General

Medals: 11
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Deelname Zilver (1)
SLS Lid Supreme (1) Veteran Recruiter (1) Medal of Honor (1)
Strategic Debriefing Medal (1) Transporter (2) The Forgotten Colony Silver (1)
Rise of the Beast Ribbon (1)

Berichtdoor rcp77 » 26 feb 2013, 10:15

Sure! WIDM is bijna afgelopen, dus dan is mijn agenda voor de donderdagavond weer leeg :)
'Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.'
- Ostian Delafour, Man of Stone
rcp77
General
General

Medals: 15
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Goud (1) Organiser Apprentice (1) SLS Lid Supreme (1)
Senior Recruiter (1) Blog Meister (1) Tournament Apprentice (1)
Transporter (1) RCP77 Ezelslintje (1) The Forgotten Colony Ribbon (1)
Rise of the Beast Silver (1) Deception from Within Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Berichtdoor ted » 26 feb 2013, 14:07

Altijd leuk en welkom natuurlijk guys...

Tip, om te spelen geef even een belletje of de tafel vrij is.
Hou er ook rekening mee dat er geen sanitair voorziening in de winkel aanwezig is.
ted
Master Sergeant
Master Sergeant

SLS Aspirant Lid (1)

Berichtdoor NutTownTau » 28 feb 2013, 18:24

Dan kom ik binnenkort eens een bakkie doen en wat verf kopen (ben nu verschillende tinten groen aan het mixen met zwart/scorpion green). En aangezien ik goeie dingen hoor over valleo is het mischien tijd om dat eens te proberen.

Adress klinkt wel bekend, volgens mij heb ik vorig jaar wat Tau spul van je gekocht via marktplaats.. Sensor tower en een battlesuit als ik het me goed herinner.

Mvg,

Tim
"I know that you believe that you understood what you think I said, but i am not sure you realize that what you heard is not what I meant."
NutTownTau
General
General

Medals: 12
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (2) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Zilver (1) SLS Lid Supreme (1) Medal of Honor 2 Ster (1)
Strategic Debriefing Medal (1) Tournament Apprentice (1) The Forgotten Colony Bronze (1)
Rise of the Beast Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Berichtdoor ted » 01 maart 2013, 21:36

Bakkie doen is altijd goed natuurlijk, en verf heb ik zat :-)

Ahh ja klopt een Battlesuit (die was met tamiya verf gespoten by the way)

groeten, Ted
ted
Master Sergeant
Master Sergeant

SLS Aspirant Lid (1)

Berichtdoor NutTownTau » 01 maart 2013, 22:52

Ja klopt daar was meer voor nodig om te strippen dan de standaard gw paint.. Maar het kan ook zijn dat ie geseald was.

Verf en lijm heb ik inmiddels al bij je gehaald :] toch maar weer voor de oude vertrouwde citadel verf gegaan. Ik "moet" zondag 500 punten dark angels af hebben voor de 'tale of x gamers', dus het experimenteren bewaar ik voor de volgende ronde.

maar dat bakkie hou ik dan nog tegoed, zal de drang om die deathknights te kopen toch niet veel langer kunnen onderdrukken.. Dus ik kom binnenkort nog wel een keertje langs.
"I know that you believe that you understood what you think I said, but i am not sure you realize that what you heard is not what I meant."
NutTownTau
General
General

Medals: 12
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (2) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Zilver (1) SLS Lid Supreme (1) Medal of Honor 2 Ster (1)
Strategic Debriefing Medal (1) Tournament Apprentice (1) The Forgotten Colony Bronze (1)
Rise of the Beast Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Berichtdoor Sphere » 08 maart 2013, 01:11

Ik heb even je topic verplaatst naar het "Te Koop" forum want gezien het feit dat jij commerciele activeiten hebt lijkt mij dit de meest logische plek. Als je nieuwswaardige zaken te delen hebt voel je dan vrij om wel gewoon het Game Nieuws forum te gebruiken.

Zelf werk ik op het moment in Delft dus ik denk dat ik binnenkort een keer rond de lunch langs rijd dan kunnen wij even kennis maken. Lijkt mij leuk :D
“If something stands between you and your success – move it. Never be denied.” - Dwayne ‘The Rock’ Johnson

Arcade Universe
Click here to find an arcade in your neighborhood
Sphere
General
General

Medals: 16
Zilveren Schilder Medaille (3) Bronzen Schilder Medaille (1) Deelname Brons Bar (1)
Organiser Master (1) SLS Lid Supreme (1) Executive Recruiter (1)
Medal of Honor 3 Ster (1) Blog Meister (1) Transporter (2)
The Forgotten Colony Ribbon (1) Rise of the Beast Ribbon (1) Deception from Within Ribbon (1)
Clash of the Gangbangers (1)

Volgende

Keer terug naar Te koop / Gezocht