Wat is jouw nieuwste aanwinst?

Iets te verkopen of ben je juist naar iets specifieks op zoek, plaats je advertentie dan hier.

Wat is jouw nieuwste aanwinst?

Berichtdoor Sphere » 07 maart 2014, 23:11

Het leek mij leuk om een topic te starten waarin iedereen zijn laatste nieuwe aanwinsten kan showen en pronken met al het mooie spul dat verkrijgbaar is voor onze hobby. Laat hier je laatste nieuwe bitz, modellen, spellen of accessoires zien! Pics or it didn't happen! :D

Een tijdje geleden had ik een grote mond dat ik waarschijnlijk ging stoppen met Warhammer 40K maar toen de deurbel vandaag ging verdween dat idee als sneeuw voor de zon. Dit werd vandaag bezorgd:

Afbeelding

Uit wanhoop heb ik alle warriors en scarab swarms maar even op een respectloos hoopje gegooid, het waren er nogal wat :lol:
“If something stands between you and your success – move it. Never be denied.” - Dwayne ‘The Rock’ Johnson

Arcade Universe
Click here to find an arcade in your neighborhood
Sphere
General
General

Medals: 16
Zilveren Schilder Medaille (3) Bronzen Schilder Medaille (1) Deelname Brons Bar (1)
Organiser Master (1) SLS Lid Supreme (1) Executive Recruiter (1)
Medal of Honor 3 Ster (1) Blog Meister (1) Transporter (2)
The Forgotten Colony Ribbon (1) Rise of the Beast Ribbon (1) Deception from Within Ribbon (1)
Clash of the Gangbangers (1)

Re: Wat is jouw nieuwste aanwinst?

Berichtdoor NutTownTau » 08 maart 2014, 18:17

cool, flinke bak versterkingen zo te zien.

mijn nieuwste aanwinst (van een uurtje of 5 geleden):
Afbeelding
"I know that you believe that you understood what you think I said, but i am not sure you realize that what you heard is not what I meant."
NutTownTau
General
General

Medals: 12
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (2) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Zilver (1) SLS Lid Supreme (1) Medal of Honor 2 Ster (1)
Strategic Debriefing Medal (1) Tournament Apprentice (1) The Forgotten Colony Bronze (1)
Rise of the Beast Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Berichtdoor Sphere » 08 maart 2014, 22:03

Klopt, het is nogal een zwikkie extra ja, ben er erg blij mee. Vooral die Wraiths zijn ubervet.

Maar die Rhino thingy van je is ook vet. Een Oblitorator ofzo? Of hoe noem je zo'n ding?
“If something stands between you and your success – move it. Never be denied.” - Dwayne ‘The Rock’ Johnson

Arcade Universe
Sphere
General
General

Zilveren Schilder Medaille (3) Bronzen Schilder Medaille (1) Deelname Brons Bar (1)
The Forgotten Colony Ribbon (1) Rise of the Beast Ribbon (1) Deception from Within Ribbon (1)

Berichtdoor rcp77 » 08 maart 2014, 22:41

Vindicator
'Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.'
- Ostian Delafour, Man of Stone
rcp77
General
General

Medals: 15
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Goud (1) Organiser Apprentice (1) SLS Lid Supreme (1)
Senior Recruiter (1) Blog Meister (1) Tournament Apprentice (1)
Transporter (1) RCP77 Ezelslintje (1) The Forgotten Colony Ribbon (1)
Rise of the Beast Silver (1) Deception from Within Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Berichtdoor NutTownTau » 08 maart 2014, 23:26

Yup tis een vindicator, geruild voor wat oude guardsmen en een paar euries. Had mezelf beloofd eerst wat dingen te schilderen voordat ik iets nieuws kocht... Maar dit was wel een goeie deal

-edit: Sphere, zijn de geschilderde necrons op de foto van jou? Of heb je een 2ehands leger in dezelfde kleur gekocht?
"I know that you believe that you understood what you think I said, but i am not sure you realize that what you heard is not what I meant."
NutTownTau
General
General

Medals: 12
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (2) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Zilver (1) SLS Lid Supreme (1) Medal of Honor 2 Ster (1)
Strategic Debriefing Medal (1) Tournament Apprentice (1) The Forgotten Colony Bronze (1)
Rise of the Beast Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Berichtdoor Singleton Mosby » 08 maart 2014, 23:32

rcp77 schreef:Vindicator

De tofste uitvoering van de Rhino.

Ik heb vandaaf in een slechte bui een Killa-Blasta tank besteld. Het begin van iets nieuws ;).
Singleton Mosby
General
General

Gouden Schilder Medaille (4) Zilveren Schilder Medaille (1) Deelname Zilver (1)
Organiser Apprentice (1) SLS Lid Supreme (1) Veteran Recruiter (1)
Blog Meister Veteraan (1) Strategic Debriefing Medal (1) Tournament Apprentice (1)
Transporter (1) The Renegade Crown Ribbon (1) Rise of the Beast Ribbon (1)

Berichtdoor rcp77 » 09 maart 2014, 00:02

Cool, Orks!! Next up: Gargantuan Squiggoth?? ;)

Ik zal morgen of overmorgen een plaatje van mijn Knights Paladin en Errant plaatsen...
'Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.'
- Ostian Delafour, Man of Stone
rcp77
General
General

Medals: 15
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (1) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Goud (1) Organiser Apprentice (1) SLS Lid Supreme (1)
Senior Recruiter (1) Blog Meister (1) Tournament Apprentice (1)
Transporter (1) RCP77 Ezelslintje (1) The Forgotten Colony Ribbon (1)
Rise of the Beast Silver (1) Deception from Within Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Berichtdoor Sphere » 09 maart 2014, 00:21

NutTownTau schreef:
-edit: Sphere, zijn de geschilderde necrons op de foto van jou? Of heb je een 2ehands leger in dezelfde kleur gekocht?

Oh yeah baby! Het is EXACT dezelfde kleur als mijn leger! Het enige is dat het goud niet match, ik heb turquoise en de verkoper had turquoise/goud. Zelf wilde ik gezien de hoeveelheid units die ik al had turquoise/wit gaan schilderen dus dat goud weg. Maar geen probleem. Ik heb het mijzelf in ieder geval erg makkelijk gemaakt door een turquoise leger te kopen :mrgreen:

Arcade Universe
Sphere
General
General

Berichtdoor DeathKorps » 09 maart 2014, 12:37

Singleton Mosby schreef:
rcp77 schreef:Vindicator

De tofste uitvoering van de Rhino.

Ik heb vandaaf in een slechte bui een Killa-Blasta tank besteld. Het begin van iets nieuws ;).

Oooooooooh ge-wel-dig! Ik kende dat model helemaal niet. Ik zou zelf ook wel een ork leger willen hebben (we zitten wel op de zelfde golflengte hé).
DeathKorps
Lieutenant General
Lieutenant General

Medals: 4
Gouden Schilder Medaille (2) Zilveren Schilder Medaille (1) Clash of the Gangbangers (1)

Berichtdoor Everkill » 07 apr 2014, 20:46

mijn nieuwste aanwinst is de dystopian wars fsa starters set (heb hem al twee weken maar toch).
Afbeelding
de complete set, ik heb nog wat close ups maar volgens mij is de foto groot genoeg om duidelijk te zien wat er in zat. :)

Valt mij nu pas op dat mijn mat onderste boven ligt. :D normaal liggen er overal boeken

Edit* hmmm een vliegruigje is er net af misschien toch nog een close up erop zetten.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Everkill op 07 apr 2014, 21:43, in totaal 2 keer bewerkt.
We have you surrounded, at least from this side!
Everkill
Brigadier General
Brigadier General

Medals: 2
SLS Lid Supreme (1) Clash of the Gangbangers (1)

Volgende

Keer terug naar Te koop / Gezocht