Necromunda!

Toon je mooiste modellen of juist de slechtste om je skills te verbeteren. Laat jezelf zien!

Re: Necromunda!

Berichtdoor NutTownTau » 27 maart 2019, 13:10

We hebben sinds kort zo'n laser snij machine op school, ik probeer er al een tijdje in de werkgroep te komen zodat ik er mee kan spelen. Helaas ben ik nu het haasje om een keuze module programmeren te geven omdat ik zo geïnteresseerd ben in techniek :lol

3d printer staat er ook maar volgens mij duurt het een halve dag voordat je een stukkie muur hebt geprint.
"I know that you believe that you understood what you think I said, but i am not sure you realize that what you heard is not what I meant."
NutTownTau
General
General

Medals: 12
Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (2) Bronzen Schilder Medaille (1)
Deelname Zilver (1) SLS Lid Supreme (1) Medal of Honor 2 Ster (1)
Strategic Debriefing Medal (1) Tournament Apprentice (1) The Forgotten Colony Bronze (1)
Rise of the Beast Ribbon (1) Clash of the Gangbangers (1)

Berichtdoor Singleton Mosby » 02 apr 2019, 08:16

Lasersnijden is niet zo gek duur om te laten doen (veel gedaan voor het bedrijfje van m'n vrouw). Het probleem is denk ik het ontwerpen van de muren, ornamenten etc.
Singleton Mosby
General
General

Medals: 16
Gouden Schilder Medaille (4) Zilveren Schilder Medaille (1) Deelname Zilver (1)
Organiser Apprentice (1) SLS Lid Supreme (1) Veteran Recruiter (1)
Blog Meister Veteraan (1) Strategic Debriefing Medal (1) Tournament Apprentice (1)
Transporter (1) The Renegade Crown Ribbon (1) Rise of the Beast Ribbon (1)
Clash of the Gangbangers (1)

Berichtdoor NutTownTau » 02 apr 2019, 08:29

Volgens mij drijven er op yaktribe wel een paar designs rond in de 'vault'.

Maar ik heb inmiddels wat plastic spul besteld waardoor het hele process hopelijk wat sneller en uniformer verloopt.
"I know that you believe that you understood what you think I said, but i am not sure you realize that what you heard is not what I meant."
NutTownTau
General
General

Gouden Schilder Medaille (1) Zilveren Schilder Medaille (2) Bronzen Schilder Medaille (1)
Strategic Debriefing Medal (1) Tournament Apprentice (1) The Forgotten Colony Bronze (1)

Berichtdoor Sphere » 07 apr 2019, 07:29

Ziet er goed uit Tim. Lekker bezig 8-)
“If something stands between you and your success – move it. Never be denied.” - Dwayne ‘The Rock’ Johnson

Arcade Universe
Click here to find an arcade in your neighborhood
Sphere
General
General

Medals: 16
Zilveren Schilder Medaille (3) Bronzen Schilder Medaille (1) Deelname Brons Bar (1)
Organiser Master (1) SLS Lid Supreme (1) Executive Recruiter (1)
Medal of Honor 3 Ster (1) Blog Meister (1) Transporter (2)
The Forgotten Colony Ribbon (1) Rise of the Beast Ribbon (1) Deception from Within Ribbon (1)
Clash of the Gangbangers (1)

Berichtdoor Grinning Goblin » 11 apr 2019, 19:02

3D printen gaat idd erg langzaam, maar het ziet er wel tof uit. Ik heb tot nu toe 3 containers, Brain the sewer vent (ergens een artikel over gelezen en kwam de stl file tegen), een klein beetje modulair terrein (om te testen), 5 schroothopen en een chem vat geprint in ongeveer een week. Dan staat hij niet constant aan.
Laatst bijgewerkt door Grinning Goblin op 12 apr 2019, 10:58, in totaal 1 keer bewerkt.
Grinning Goblin
Sergeant Major
Sergeant Major

Berichtdoor Grinning Goblin » 11 apr 2019, 19:09

Erg cool dat je alles zelf doet Tim! Ziet er erg gaaf uit, ben benieuwd hoe het gamen erop is :D
Grinning Goblin
Sergeant Major
Sergeant Major

Berichtdoor NutTownTau » 11 apr 2019, 19:18

Thanks, ik vind het wel leuk om zelf te knutselen.. en een 3d printer kan ik nergens kwijt. Mischien dat ik wel wat kleinere detail dingetjes via school of shapeways oid ga printen. Maar dat zie ik tzt wel.

De 3e plaat is inmiddels bijna af, maar mijn bestelling van laatst viel helaas tegen. Ik had glasblokjes besteld om de muren mee te doen maar het patroon wijkt helaas af van het plaatje op de website. Dus ik moet even kijken of ik deze met wat kleine aanpassingen kan gebruiken.
NutTownTau
General
General

Berichtdoor DeathKorps » 12 apr 2019, 09:31

Wat bedoel je met glasblokjes?

Ik dat industriële verlichting wel een mooi verbindend element kan zijn.
DeathKorps
Lieutenant General
Lieutenant General

Medals: 4
Gouden Schilder Medaille (2) Zilveren Schilder Medaille (1) Clash of the Gangbangers (1)

Berichtdoor NutTownTau » 12 apr 2019, 10:00

Glasblokjes worden gebruikt om ramen te zette , het zijn platte plastic plaatjes die in verschillende maten verkrijgbaar zijn. Die van mij zijn allemaal 100x15mm en ik heb ze in een paar verschillende diktes (1, 2, 3, 5mm).

Op de website waar ik ze besteld stonden dit type blokjes:
Afbeelding

Maar het profiel van de blokjes die geleverd zijn ziet uit:
Afbeelding

Als je glaszetter ben zal dat niks uitmaken, maar voor mijndoeleinden is het even lastig. Helemaal omdat er op de uiteinden een een icoontje is gestanst met de dikte van het blokje in mm.

Met de bovenste zou ik een kant en klare structuur hebben, en nu moet ik er iets anders op verzinnen. Het systeem dat ik bedacht had om de muren bij elkaar te houden werkt namelijk wel goed:

Afbeelding

Als de buitenste twee er goed recht op gelijmd worden kun je het middelste blokje er net tussen schuiven. Het is idee is/was dan ook om het middelste blokje op de muren korter te houden, of weg te laten, zodat er waar nodig ee verbindingsstukje in kan.

Het patroon op de achterkant van het blokje is ook wel interessant, dus mischien dat ik dat gebruik. Maar eerst eens even wat vervelende school dingen af ronden en dan kan ik weer verder.
NutTownTau
General
General

Berichtdoor DeathKorps » 12 apr 2019, 10:05

Die zijn wel perfect om te gebruiken als golfplaten die ergens provisorisch tegenaan zijn gemonteerd. Beetje verhitten met een fohn ofzo.
DeathKorps
Lieutenant General
Lieutenant General

Medals: 4
Gouden Schilder Medaille (2) Zilveren Schilder Medaille (1) Clash of the Gangbangers (1)

VorigeVolgende

Keer terug naar Painting, gallery & modelling